<< Back

Applicatiebeheerder MS365

  • Company Provincie Gelderland
  • Location Arnhem
  • Job Type Freelance
  • Posted 01/27/2022

048248 (Technisch) applicatiebeheerder MS365 (2x) Provincie Gelderland

Functietitel

(Technisch) applicatiebeheerder MS365 (2x)

Standplaats

Provinciehuis te Arnhem en thuiswerken

Startdatum

01-04-2022

Einddatum

30-09-2022

Optie tot verlenging

3 x 6 maanden

Uren per week

36 – 40 uur

Opdracht omschrijving

Ruim 1500 medewerkers werken op diverse beleidsterreinen samen aan een beter en mooier Gelderland voor bijna twee miljoen inwoners. De grootste provincie van Nederland is als overheidsorganisatie en als werkgever sterk in ontwikkeling. Daarom zoeken we naar medewerkers die verantwoordelijkheid nemen voor doelen en resultaten in hun werk.

De afdeling Informatievoorziening en Automatisering (I&A) van de provincie Gelderland is erop gericht om de klantgerichte benadering van de provincie te ondersteunen met IT hulpmiddelen. De interne organisatie wordt hierop voorzien van oplossingen die de werkprocessen ten behoeve van de buitenwereld, burgers, bedrijven en andere overheden ondersteunen. Tevens worden er informatiesystemen ingezet om naast de traditionele kanalen, de dienstverlening en informatieverstrekking ook op elektronische wijze aan te kunnen bieden.

Het I&A Beheer team (onderdeel Applicatie en Database Beheer) is met circa 20 werknemers verantwoordelijk voor het technisch applicatiebeheer van nagenoeg alle applicaties die de provincie beschikbaar stelt. De portefeuille van ruim 400 applicaties wordt momenteel met variërende inhoud in verschillende systemen bijgehouden. Van deze 400 applicaties zijn een twintigtal applicaties gekenmerkt als zijnde bedrijfskritisch. Microsoft 365 is er hier één van. Tevens wordt er in dit team integraal en over informatiesystemen heen sturingsinformatie verstrekt middels rapportages, dashboards, analyses en gegevensleveringen vanuit een datawarehouse.

Voor het team I&A Beheer zijn we op zoek naar twee (Technisch) applicatiebeheerders MS365 die tijdelijk ons team komen versterken. Naast het applicatiebeheer van MS365 dient ook het beheer gedaan te worden op andere applicaties die zijn ongebracht in het beheer cluster. 

Elke tweede donderdag van de maand is er een applicatierelease en maandelijks worden de updates en patches uitgerold op OS niveau samen met de infrastructuur leverancier.

Het wil voorkomen dat er in sommige gevallen werkzaamheden buiten kantoortijden plaatsvinden.

Voorlopig is de norm nog steeds thuiswerken. Het I&A Beheer team heeft twee keer per week gepland afstemmingsoverleg m.b.v. MS Teams. Onderling contact en overige overleggen vinden plaats d.m.v. MS Teams of telefonisch. Als het noodzakelijk is kan in voorkomende gevallen op kantoor gewerkt worden. In de “normale” situatie is thuiswerken mogelijk in overleg.

Verantwoordelijkheden

De taken van de (Technisch) applicatiebeheerder MS365 bestaan met name uit:

  • Oplossen van 2e lijns incidenten en problemen;
  • Begeleiden en uitvoeren van wijzigingen aan bestaande ICT-systemen. Het maken van impactanalyses en bijdragen aan het besluitproces is hier eveneens onderdeel van;
  • Leveren van een bijdrage aan het versiebeheer, configuratiebeheer en licentiebeheer;
  • Als spin-in-het-web samenwerken met functioneel beheer, infrastructuur beheer, databasebeheer en applicatie-eigenaar;
  • Inbrengen van vaktechnische kennis bij de uitvoering van beheer en projecten;
  • Monitoren van de prestaties van applicaties;
  • Proactief actie(s) ondernemen met betrekking tot verbeteringen en stabiliteit van de applicatie(s);
  • Opstellen en onderhouden van technische- en beheerdocumentatie;
  • Opstellen van (SLA) maandrapportages;
  • Zorgen voor de financiële afhandeling en hierover onderling afstemmen tussen applicatiebeheer, databasebeheer en externe partijen;
  • Implementatie van Microsoft365 E5 producten (indien nodig).

Eisen

Beschikbaarheid

Externe is inzetbaar vanaf 1 april 2022 tot en met 30 september 2022 voor 36 – 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 maal een periode van 6 maanden. Afhankelijk van de beschikbaarheid van externe, is vanaf 7 maart 2022 een gefaseerde start en/of eerdere startdatum dan 1 april 2022 mogelijk, mits externe uiterlijk 1 april 2022 inzetbaar is voor 36 – 40 uur per week.

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Overige eisen

U voegt een CV van maximaal 5 pagina’s A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4’s, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4’s beoordeeld, waarna de overige A4’s buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld “toelichting” van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit ZAL leiden tot uitsluiting.

Externe is de afgelopen twee jaar niet in loondienst geweest van provincie Gelderland.

Externe beschikt aantoonbaar over minimaal een HBO werk- en denk niveau op het gebied van IT, opgedaan door een combinatie van een afgeronde HBO opleiding met minimaal 5 jaar recente relevante ervaring in de IT, of een afgeronde MBO opleiding met minimaal 10 jaar recente relevante ervaring in de IT.

Benoem de naam van de opleiding, de plaats en het afstudeerjaar. Benoem ook in welke rol en in een concrete beschrijving hoe de gevraagde werkervaring is opgedaan.

Externe beschikt aantoonbaar over minimaal 5 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2015 – heden) in de functie van (technisch) applicatiebeheerder MS SharePoint of MS Office of MS365.

Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting de opdrachten / projecten waaruit blijkt dat u aan de eis van minimaal 5 jaar ervaring voldoet.

Externe is aantoonbaar minimaal 5 jaar werkzaam geweest bij of voor een organisatie met 500+ medewerkers.

Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting in welke periode u bij of voor welke organisatie werkzaam bent geweest, het aantal medewerkers werkzaam bij deze organisatie en welke functie u heeft ingevuld gedurende deze periode.

Externe beschikt aantoonbaar over minimaal 3 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2016 – heden) in de functie van (technisch) specialist op het SharePoint platform.

Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting de opdrachten / projecten waaruit blijkt dat u aan de eis van minimaal 3 jaar ervaring voldoet.

Gunningscriteria

Sortering

Beste prijs-kwaliteitsverhouding

Gewicht van prijs : 40 %

Gewicht van kwaliteit : 60 %

Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de TOP 5 van Externen samengesteld.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 – ( ( uw prijs – laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0

kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage

totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Gunningscriteria Kwaliteit

25 %

Externe heeft aantoonbaar ervaring met methoden en technieken (ASL2, BiSL en ITIL) voor het beheren van de informatiesystemen, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.

Externe heeft ervaring met alle drie de methoden en technieken (ASL2, BiSL en ITIL) voor het beheren van de informatiesystemen (10 punten)

Externe heeft ervaring met twee van de methoden en technieken (ASL2, BiSL en ITIL) voor het beheren van de informatiesystemen (6 punten)

Externe heeft ervaring met één van de methoden en technieken (ASL2, BiSL en ITIL) voor het beheren van de informatiesystemen (4 punten)

Externe heeft geen ervaring met methoden en technieken (ASL2, BiSL en ITIL) voor het beheren van de informatiesystemen (0 punten).

25 %

Externe beschikt aantoonbaar over Microsoft certificaten door minimaal de examens Deploying Microsoft 365 Teamwork (MS-300) en Deploying SharePoint Server Hybrid (MS-301) gehaald te hebben.

Externe beschikt over beide Microsoft certificaten (Examens MS-300 EN MS-301) (10 punten)

Externe beschikt over één Microsoft certificaat (Examens MS-300 OF MS-301) (6 punten)

Externe beschikt niet over de gevraagde Microsoft certificaten (Examens MS-300 en MS-301) (0 punten)

25 %

Externe beschikt aantoonbaar over ervaring met het beheren van applicaties die op een Citrix of andere vormen van gevirtualiseerde omgevingen draaien, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.

Externe heeft ervaring met het beheren van applicaties die op een Citrix of andere vormen van gevirtualiseerde omgevingen draaien (10 punten)

Externe heeft geen ervaring met het beheren van applicaties die op een Citrix of andere vormen van gevirtualiseerde omgevingen draaien (0 punten)

25 %

Externe beschikt aantoonbaar over ervaring met het interpreteren van analyses, requirements en functionele ontwerpen ten behoeve van de uitvoering van wijzigingen, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.

Externe kan minimaal twee (2) praktijkvoorbeelden beschrijven waaruit ervaring blijkt met het interpreteren van analyses, requirements en functionele ontwerpen ten behoeve van de uitvoering van wijzigingen (10 punten)

Externe kan één (1) praktijkvoorbeeld beschrijven waaruit ervaring blijkt met het interpreteren van analyses, requirements en functionele ontwerpen ten behoeve van de uitvoering van wijzigingen (6 punten)

Externe kan geen praktijkvoorbeeld beschrijven waaruit ervaring blijkt met het interpreteren van analyses, requirements en functionele ontwerpen ten behoeve van de uitvoering van wijzigingen (0 punten).

Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 75,00

Maximaal: € 90,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Wij zoeken twee enthousiaste kandidaten die van afwisseling houden en zich thuis voelen in een snel veranderende organisatie. I&A medewerkers zijn op de hoogte van de ICT-ontwikkelingen en combineren dit met hun kennis van de processen en organisatie van de interne klant. Uitdaging, dynamiek en creativiteit zijn hierbij toepasselijke trefwoorden.

Tijdens het interview worden de volgende persoonlijke competenties getoetst:

  1. Zorgvuldigheid / Nauwkeurigheid: Je bent in staat secuur te werken en oog te hebben voor details en verbanden.
  2. Resultaatgerichtheid: Je formuleert doelstellingen helder, concreet en meetbaar en maakt duidelijke afspraken. Je houdt zicht op de voortgang, rapporteert en informeert daarover en denkt vooruit maar dient ook zelf actief stappen te zetten om tot het eindresultaat te komen. 
  3. Samenwerkingsgerichtheid:  Je levert een bijdrage aan een gezamenlijk resultaat, ook wanneer de samenwerking een onderwerp betreft dat niet direct van persoonlijk belang is.
  4. Communicatieve vaardigheden: je bent in staat tot het overdragen en ontvangen van boodschappen in woord, geschrift en non-verbaal zowel met insiders bekend met het IT-jargon als met buitenstaanders met minder inhoudelijke kennis (zoals bijvoorbeeld functioneel beheerders of gebruikers).
  5. Analytisch vermogen: Je signaleert problemen, herkent belangrijke informatie en legt verbanden tussen gegevens. Verder spoor je mogelijke oorzaken van problemen op en zoek je naar ter zake doende gegevens. Je bent in staat onvolledige of onbetrouwbare informatie te identificeren en je kan hoofd- en bijzaken duidelijk onderscheiden.
  • Voldoet (nagenoeg) volledig aan competentie – 10 punten
  • Voldoet voldoende aan competentie – 5 punten
  • Voldoet onvoldoende aan competentie – 0 punten

In totaal zijn er vijf (5) competenties. De Externe  kan op deze vraag daardoor maximaal 50 punten scoren.

Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 5 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan vijf Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 5 innemen, zal de score op het (sub)gunningscriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan vijf Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 5 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan vijf Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 5 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

Wanneer Externe geen uitnodiging ontvangt voor een interview dan kan hij/zij ervan uitgaan niet te behoren tot de Top 5 en dus niet in aanmerking te komen voor een interview.

De persoonlijke interviews zullen plaatsvinden op dinsdag 22 februari en op woensdag 23 februari 2022. Gelieve hier rekening mee te houden. Als Externe niet beschikbaar is op deze data, dient Externe dat in het kader van de Nota van Inlichtingen of bij het indienen van zijn Offerte expliciet aan te geven op straffe van uitsluiting van de Offerteprocedure. Indien Externe conform het hiervoor gestelde heeft aangegeven niet aanwezig te kunnen zijn op de data waarop het interview zal plaatsvinden, zal in onderling overleg bepaald worden, wanneer het interview met deze Externe wel zal kunnen plaatsvinden. In ieder geval dient het interview op een zodanige datum plaats te vinden, dat de datum waarop de Inhuuropdracht dient te starten, zoals vermeld in de Offerteaanvraag, niet dient te worden uitgesteld.

De score uit de schriftelijke beoordeling maakt in principe geen onderdeel uit van de score die leidt tot het voornemen tot gunning. Iedere bij de interviewfase betrokken Leverancier begint in principe weer bij nul en heeft in de interviewfase  gelijke kansen. Uitzondering hierop is in het geval meerdere Externen in de interviewfase  gelijk scoren, dan zal de totaalscore op kwaliteit en prijs uit de schriftelijke beoordeling doorslaggevend zijn voor de Gunningsbeslissing. Indien deze totaalscore ook gelijk is, zal de score op kwaliteit doorslaggevend zijn voor de Gunningsbeslissing. Indien ook deze score gelijk is, zal de Gunningsbeslissing plaatsvinden door loting in het bijzijn van een notaris.

In de voorgaande alinea wordt de term “in principe” gebruikt, aangezien Provincie Gelderland zich uitdrukkelijk het recht voorbehoudt om een Externe tijdens het interview vragen te stellen over het voldoen aan de eisen en over de antwoorden die Inschrijver/Externe heeft gegeven op de verschillende kwalitatieve (sub)gunningscriteria.

Indien Provincie Gelderland van mening is dat de Externe op basis van de antwoorden op voorgenoemde vragen een vertekend beeld heeft gegeven van zijn ervaring/kwaliteiten en aldus feitelijk niet aan de eisen voldoet dan wel een zodanige lagere score op de kwalitatieve (sub)gunningcriteria had dienen te krijgen, dat hij op basis van hetgeen in de Offerteaanvraag daaromtrent is vermeld, niet had mogen worden uitgenodigd voor de interviewfase, zal Provincie Gelderland de  Externe uitsluiten van gunning van de Opdracht. Daarnaast dient de Externe minimaal een score van 25 punten te behalen op alle competenties. Indien een Externe minder dan 25 punten behaalt, zal Provincie Gelderland de Externe eveneens uitsluiten van gunning van de Opdracht. Tenslotte is te allen tijde het gestelde in artikel 7.5 van de Voorwaarden Offerteprocedure WerkenInGelderland van toepassing.

In bovengenoemde gevallen heeft Provincie Gelderland het recht maar niet de verplichting om een of meerdere andere Externen uit te nodigen voor een interview, die na wijziging van de rangorde daarvoor in aanmerking zouden komen.

De interviews worden uitgevoerd door minimaal 2 medewerkers van Provincie Gelderland. Deze personen beoordelen elke Externe op gelijke wijze op basis van de hierboven genoemde persoonlijke competenties. De beoordeling van het interview leidt tot de rangorde die bepaalt welke Leverancier het voornemen tot gunning ontvangt. Deze Leverancier heeft uiteindelijk de beste prijs-kwaliteitverhouding en komt daarmee in aanmerking voor voorlopige gunning van de Opdracht. Indien in de Opdracht een inhuurbehoefte van meer dan 1 persoon wordt gevraagd worden de best scorende Externen uit de interviewfase geselecteerd.

Aanvullende informatie

Aanvullende informatie

Aanvullende Informatie

Vragen betreffende deze offerteaanvraag kunnen uitsluitend in de applicatie van Inhuur WerkenInGelderland worden voorgelegd. Alle Leveranciers worden vervolgens door middel van de nota van inlichtingen, 1 à 2 dagen na sluiting van de vragenperiode, in de applicatie op de hoogte gesteld van de antwoorden op deze vragen.

Algemene Inkoopvoorwaarden en Overeenkomst

Door het indienen van uw offerte gaat u zonder voorbehoud akkoord met de voorwaarden van deze aanbesteding, zoals bijgevoegde concept Overeenkomsten en onze Algemene Inkoopvoorwaarden (AIV) Gelderland 2018 voor leveringen en diensten (zie bijlagen). De AIV Gelderland 2018 zijn tevens te raadplegen op www.gelderland.nl/inkoopvoorwaarden.

Referenties

Onder een referentie verstaan wij een overzichtelijke omschrijving van minimaal één eerdere opdracht. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de opdracht en het aantal uren per week.

Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever, hetgeen in zijn algemeenheid alleen zal gebeuren als de Externe in aanmerking komt voor een interview.

Geheimhoudingsverklaring

Is van toepassing op alle verkregen informatie gedurende het verblijf bij Provincie Gelderland.

Opleidingen en diploma’s

Indien bij de eisen en/of de gunningcriteria kwaliteit gevraagd wordt naar afgeronde opleidingen, dan dient een kopie diploma en/of certificaat te worden toegevoegd aan de aanvraag. Kunnen Externen dit niet aantonen (op het moment dat hierom wordt gevraagd), dan is definitieve afwijzing het gevolg.

Tarieven

De overeengekomen uurtarieven staan vast voor de duur van de overeenkomst (inclusief alle verlengingen), zijn in euro’s, omvatten alle belastingen (maar exclusief BTW) en betreffen de overeengekomen prestatie, alsmede alle overige kosten, zoals die van training of inwerking van personeel, reis- en verblijf- en voorrijkosten, administratiekosten en de kosten van de verpakking.

Expliciet vermelden wij dat eventuele verblijfskosten en de reisduur voor woon-werkverkeer niet voor vergoeding in aanmerking komen. De opgegeven prijs dient marktconform en reëel te zijn. Marktconform en reëel houdt in dat Leveranciers eerlijke, kostendekkende en in de markt gebruikelijke prijzen dienen op te geven, als basis voor een gezonde Inhuuropdracht. Het doel hiervan is te voorkomen dat prijzen worden ontvangen die te veel afwijken van hetgeen in de markt gebruikelijk is, welke enerzijds de gunningsmethodiek negatief beïnvloeden en anderzijds praktisch niet toepasbaar zijn.

De opdrachtgever gaat in het kader van het nieuwe werken uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe. De opdrachtgever beschikt in dat kader over voldoende kantoorvoorzieningen waar opdrachtnemer gebruik van kan maken.

Bezwaar

Indien een leverancier zich niet kan vinden in de gunningbeslissing van de Provincie Gelderland, wordt hij gedurende vijf (5) kalenderdagen na dagtekening van de bekendmaking van de gunningsbeslissing in de gelegenheid gesteld daartegen bezwaar te maken door een kort geding aanhangig te maken bij de rechtbank Gelderland. In het belang van een snelle en goede voortgang wordt iedere belanghebbende verzocht om per e-mail via inhuurWIG@gelderland.nl de Provincie Gelderland tijdig op te hoogte te stellen van het aanwenden van een rechtsmiddel.

Door het uitbrengen van een offerte gaat elke leverancier ermee akkoord dat bovengenoemde termijn van vijf (5) kalenderdagen een vervaltermijn is, en dat het niet uitbrengen van een dagvaarding binnen deze termijn in kort geding zal leiden tot niet-ontvankelijk verklaring van de leverancier, en verval van iedere aanspraak. Eventuele verzoeken om nadere toelichting op de gunningsbeslissing en een daarop eventueel door de Provincie Gelderland verstrekte toelichting laten deze vervaltermijn onverlet.

Klachtenprocedure

Het is mogelijk om een klacht in te dienen per e-mail via klachtenmeldpunt@gelderland.nl. Deze wordt behandeld volgens de Klachtregeling aanbestedingen Gelderland 2013 (zie bijlage). U dient duidelijk aan te geven dat het een klacht betreft. Klachten hebben betrekking op aspecten van de DAS procedure. Klachten kunnen niet gaan over het aanbestedingsbeleid van de Provincie Gelderland. Het indienen van een klacht zet de marktplaatsprocedure niet stil.

Het verschil met een vraag voor de Nota van Inlichtingen is dat een vraag betrekking heeft op de inhoud van de procedure of van het bestek.

De provincie registreert de klacht en neemt deze in ontvangst. Per direct ontvangt de klager een ontvangstbevestiging. De klacht wordt in behandeling genomen door een medewerker die niet direct betrokken is. De provincie deelt de conclusie van haar bevindingen zo spoedig mogelijk schriftelijk mee aan de klager. Ook andere (potentiële) inschrijvers/gegadigde/belanghebbenden worden op de hoogte gesteld. Dit om bevoordeling van partijen te voorkomen.

Klachten die betrekking hebben op gedragingen van provinciale medewerkers volgen een andere procedure. Deze klachten moeten ingediend worden bij de Commissie Bezwaar- en klachtbehandeling, Postbus 9090, 6800 GX Arnhem.

Social Return

De Provincie Gelderland kent een aantal organisatiedoelstellingen, één daarvan is het bijdragen aan Social Return. Social Return is een aanpak om meer werkgelegenheid te creëren voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt door middel van het opnemen van sociale voorwaarden, eisen en/of wensen in inkoop- en aanbestedingstrajecten. Op deze manier leveren opdrachtnemers een bijdrage op het gebied van werkgelegenheid en/of ontwikkeling van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Er zijn verschillende manieren om invulling te geven aan Social Return. Denk aan het bieden van werkplekken, leerbanen, werkervaringsplekken en stages. Maar ook andere vormen van Social Return zijn welkom, zoals het bieden van of bijdragen aan scholing, begeleiding, geven van gastcolleges of advies aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en/of leerlingen/studenten.

Creatieve invullingen die op een andere wijze bijdragen aan de (arbeids-)participatie en/of ontwikkeling van mensen met afstand tot de arbeidsmarkt zijn tevens mogelijk. Voorbeelden hiervan zijn Sociale inkoop (inkopen van diensten of producten bij sociale werkvoorzieningen/sociale ondernemingen) of het creëren van of bijdragen aan maatschappelijke activiteiten/sociale projecten.

De Social Return coördinator van de Provincie Gelderland kan u hierin verder informeren,  op weg helpen en ondersteunen. Na gunning zal de Social Return coördinator contact met u opnemen om samen te kijken naar de mogelijkheden.

CO2 resultaten

Provincie Gelderland is gecertificeerd op de CO2 prestatieladder, trede 5. In het kader van deze certificering worden CO2 resultaten gemonitord (waarvoor we de CO2 resultaten van onze Opdrachtnemers nodig hebben). Op verzoek van provincie Gelderland dient u op transparante wijze de gevraagde CO2 resultaten te verstrekken met betrekking tot uw vervoersbewegingen (voor zover dit relevant is voor uw Opdracht én benodigd is voor de berekening van onze CO2 resultaten). Indien u deze CO2 resultaten zelf (nog) niet monitort, moet u deze naar uw beste inschatting verstrekken. We verwachten in ieder geval dat externe kan aangeven welk(e) vervoersmiddel(en) er ingezet zijn voor deze Opdracht, of deze CO2 neutraal zijn (of niet) én een globale inschatting van het aantal afgelegde kilometers voor deze Opdracht.

Geldende voorwaarden

Planning

Start publicatie

21-01-2022 00:00

Einddatum vragen

30-01-2022 23:59

Beantwoording vragen

31-01-2022 23:59

Sluiting publicatie

13-02-2022 23:59

Beoordeling offertes (vanaf)

14-02-2022 00:00

Verwachte terugkoppeling

01-03-2022 23:59