servicedesk medewerker
Voor een van onze klanten zijn wij nog steeds op zoek naar een Medewerker servicedesk B (schaal 8).
Mocht u beschikbare kandidaten hebben dan ontvangen wij hier graag z.s.m. het profiel van.
Voor deze aanvraag mogen we geen freelancers aanbieden.
Mocht u geen beschikbare kandidaten hebben dan vernemen wij dat ook graag het liefst zo snel mogelijk.
Deadline voor aanbieden bij onze eindklant is maandag 20 september 2021 vóór 23:59
Klant: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat, Dictu
Standplaats: 9405 TG Assen
Startdatum: maandag 4 oktober 2021
Einddatum: maandag 31 januari 2022
Optie op verlenging: ja
BBRA schaal: 8
Tarief: Marktconform
Prognose aantal uur: 40 uur per week
Opdrachtomschrijving:
Dit betreft een functie op de Backoffice van de Servicedesk.
Controleren en Registreren van binnenkomende aanvragen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk
Waar mogelijk de aanvraag zelf uitvoeren of doorrouteren naar een 3e lijn oplosgroep
Toekennen van rechten op mappen, distributielijsten en software via tooling
Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
Aanmaken bedrijfsapplicatie accounts via tooling
Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 15.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl
Eisen:
- Servicemanagement: MBO-4 richting ICT
- ervaring op een ICT Servicedesk (0,6 jaar)
- Maximale reistijd 1 uur
Wensen:
Competenties:
- Flexibel
- Analytisch
- Zorgvuldig
- Zelfstandig
- Klantgericht
- Sociale en communicatieve vaardigheden
Aanvullende kennis:
- ITIL V3/4
- Ervaring met Topdesk is een pré