<< Back

Servicedeskmedewerker

  • Company CIMSolutions
  • Location Den Haag
  • Job Type Payroll
  • Posted 08/27/2021

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Project Ondersteuner ICT.

Mocht u beschikbare kandidaten hebben dan ontvangen wij hier graag z.s.m. het profiel van.

Voor deze aanvraag mogen we wel/geen freelancers aanbieden.

Mocht u geen beschikbare kandidaten hebben dan vernemen wij dat ook graag het liefst zo snel mogelijk.

Deadline voor aanbieden bij onze eindklant is

Klant: COA

Standplaats: Den Haag

Startdatum: 6-9-2021

Einddatum: 28-2-2022

Optie op verlenging: ja

BBRA schaal:

Tarief: Marktconform

Prognose aantal uur: 36 uur per week

Opdrachtgever:

Het Centraal Orgaan Asielzoekers (COA) zoekt een ICT Servicedeskmedewerker Wat ga je doen? Als ICT Servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de collega’s van het COA . Jij bent verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van alle ICT-vraagstukken die per mail, telefoon, via het serviceportaal en de servicebalie worden ontvangen. Naast de registratie en de classificatie van de ontvangen meldingen lever je zelf de eerstelijnsondersteuning door eindgebruikers op een snelle en klantgerichte manier te ondersteunen. Kom je er zelf niet uit, dan schakel je tijdig de tweedelijnsondersteuning in. Je bewaakt de voortgang en koppelt deze terug aan de eindgebruiker. Verder signaleer je kansen en kom je met ideeën om de dienstverlening naar een hoger niveau te brengen.

Wat breng je mee?

• Je beschikt over een relevante ICT opleiding op minimaal mbo-niveau 4 en een ITIL certificaat op minimaal foundation niveau.

• Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare en relevante werkervaring als ICT Servicedesk-medewerker.

• Je hebt een flexibele instelling en vindt het geen probleem om mee te draaien in de bereikbaarheidsdiensten; doordeweeks tussen 17:00 uur en 22:00 uur en in het weekend van 08:00 uur tot 22:00 uur.

• Je verstaat je vak en vindt het vanzelfsprekend om vanuit het perspectief van continue verbetering de dienstverlening te optimaliseren.

• Je hebt aantoonbare functionele en technische ICT-kennis.

En, niet te vergeten…

·    Je hebt een professionele werkhouding en bent klant- en resultaatgericht;

·    Je beschikt in hoge mate over empathisch vermogen;

·    je hebt een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen;

·    Je bent communicatief – schriftelijk en mondeling – zeer vaardig en onder druk blijf je kalm en goed presteren;

·    Je toont eigenaarschap m.b.t. je werkzaamheden bij het COA;

·    Je hebt ambitie om je verder te ontwikkelen en doet dat graag samen met jouw collega’s;

·    Je team kan op je rekenen en je bent een gestructureerde werker die nauwkeurig het werk uitvoert.

Wie zijn wij?

De afdeling ICT verleent professionele en efficiënte ondersteuning op het gebied van ICT, zodanig dat het primaire proces zich kan focussen op de kernactiviteiten, zonder zich zorgen te maken over de randvoorwaarden. Als doelstelling voor ICT wordt gehanteerd: ICT ondersteunt en adviseert gebruikers en management voor ICT bij het realiseren van de COA doelstellingen. Daarbij voert ICT de regie over ICT- beheeractiviteiten en projecten die bij derden zijn belegd. De ICT servicedesk is hierin het centrale aanspreekpunt waar alle klantvragen, verzoeken en meldingen worden ontvangen. Het team, dat onderdeel is van de ICT afdeling, bestaat uit 9 enthousiaste en gedreven medewerkers die samenwerken met de overige teams en afdelingen.