werkplekbeheerder
Geachte Relatie,
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Medewerker servicedesk (schaal 8).
Mocht u beschikbare kandidaten hebben dan ontvangen wij hier graag z.s.m. het profiel van.
Voor deze aanvraag mogen we wel freelancers aanbieden. Mocht u geen beschikbare kandidaten hebben dan vernemen wij dat ook graag het liefst zo snel mogelijk.
Deadline voor aanbieden bij onze eindklant is maandag 2 augustus 2021 vóór 23:59
Klant: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat, Dictu
Standplaats: 3511 GG Utrecht
Startdatum: maandag 9 augustus 2021
Einddatum: zaterdag 8 januari 2022
Optie op verlenging: ja
BBRA schaal: 8
Tarief: Marktconform
Prognose aantal uur: 40 uur per week
Opdrachtomschrijving:
LET OP HET BETREFT EEN OPDRACHT T.B.V. EEN WERKPLEKBEHEERDER, GEEN EERSTE LIJN MEDEWERKER! Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel, analytisch, nauwkeurig en een echte teamplayer! DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een ambulante on-site support medewerker (werkplekbeheerder) met als uitvalsbasis Utrecht en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer waaronder ook de ondersteuning op mobiele apparaten valt. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegevens kan zijn.
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl
Eisen:
Dominant kwaliteitenprofiel: (Kennis: Opleiding/certificaat)
- Servicemanagement: ITIL foundation v3 of hoger gecerticifeerd
Overige vereiste kennisgebieden: (Kennis: Opleiding/certificaat)
- 3.2.2 1E Lijns Gebruikersondersteuning: Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar
- 3.2.2 1E Lijns Gebruikersondersteuning: Rijbewijs B
Ervaring:
- On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving (4 jaar)
- Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (4 jaar)
- Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365, Citrix XenDesktop/Mobile en TOPdesk (4 jaar)
Wensen:
Competenties:
- Analytisch, klantgericht, betrouwbaar, zelfstandig, fexibel en teamplayer, verantwoordelijkheidsgevoel, nauwkeurig, kritisch
Aanvullende kennis:
- Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan. Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).
Overige functiewensen:
- Gewend om feedback te geven en vragen aan collega’s. PDCA (plan–do–check–act/adjust) werkwijze. Reizen is een vast onderdeel van de functie. Belangrijk is dat de medewerker hiertoe bereid is, het kan betekenen dat de werkdagen daardoor langer zijn.
Informatieplicht i.h.k.v. wet WAADi/WAB
In het kader van de WAB informeren wij opdrachtnemer voorafgaand aan de ter beschikkingstelling van kandidaat over de geldende arbeidsvoorwaarden die gelden voor medewerkers bij de opdrachtgever in gelijke of gelijkwaardige functies als waarvoor de arbeidskracht aan de opdrachtgever ter beschikking wordt gesteld en alwaar deze kandidaat ter beschikking wordt gesteld. De arbeidsvoorwaarden zijn publiek toegankelijk en inzichtelijk op onderstaande informatiebronnen. Op basis van de BBRA schaal opgenomen in de aanvraag, onderdeel van deze opdrachtovereenkomst, zijn de geldende arbeidsvoorwaarden te herleiden.
- www.caorijk.nl, waarop de cao van de werkgever Rijk is te raadplegen
- www.p-direkt.nl, waarop informatie over de rechtspositie en de arbeidsvoorwaarden van de rijksambtenaren op grond van de cao Rijk) per (deel)onderwerp getoond wordt
- www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuwsbrieven/signalering-arbeidsvoorwaarden–rechtspositie-rijk, waarop u de mogelijkheid wordt geboden om via signaleringen per e-mail op de hoogte te worden gehouden van tussentijdse wijzigingen in de arbeidsvoorwaarden of rechtspositie van rijksambtenaren.
- www.ambtenarensalaris.nl/gemeente, waarop de salarisschalen en de cao van gemeente is te raadplegen op deze website wordt u ook de mogelijkheid geboden om via signaleringen per e-mail op de hoogte te worden gehouden van tussentijdse wijzigingen in de arbeidsvoorwaarden of rechtspositie van ambtenaren.
- www.fnv.nl/cao-sector/metaal/metaal-techniek/cao-metaalbewerkingsbedrijf
- www.caometalektro.nl/paginas/openbaar/caos/caos-in-de-metalektro
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Wim Cornelissen
Resource Management
(+31) 347 368 100
Havenweg 24, Postbus 183, 4130 ED Vianen