<< Back

servicedesk medewerker

  • Company CIMSolutions
  • Location Assen
  • Job Type Payroll
  • Posted 07/21/2021

Voor onderstaande klant zijn wij op zoek naar een Medewerker Servicedesk.

Mocht u beschikbare kandidaten hebben dan ontvangen wij hier graag z.s.m. het profiel van.

Deadline voor aanbieden bij onze eindklant is dinsdag 27 juli 2021 vóór 23:59 uur.

Klant: DICTU

Standplaats: Assen

Startdatum: maandag 2 augustus 2021

Einddatum: maandag 31 januari 2022

Optie op verlenging: ja

BBRA schaal: 8

Tarief: Marktconform

Prognose aantal uur: 40 uur per week

Extra: woon-werkverkeer max. 1 uur.

Opdrachtomschrijving

DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.

Werkzaamheden:

  • Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen
  • Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Eisen

  • MBO-4 richting ICT,
  • ervaring op een ICT Servicedesk (0,6 jaar),
  • Maximale reistijd 1 uur.

Wensen

  • ITIL V3/4 gecertificeerd,
  • Ervaring met Topdesk is een pré.

Competenties

  • Flexibel
  • Analytisch
  • Zorgvuldig
  • Zelfstandig
  • Klantgericht
  • Sociale en communicatieve vaardigheden

Informatieplicht i.h.k.v. wet WAADI/WAB

In het kader van de WAB informeren wij opdrachtnemer voorafgaand aan de ter beschikkingstelling van kandidaat over de geldende arbeidsvoorwaarden die gelden voor medewerkers bij de opdrachtgever in gelijke of gelijkwaardige functies als waarvoor de arbeidskracht aan de opdrachtgever ter beschikking wordt gesteld en alwaar deze kandidaat ter beschikking wordt gesteld. De arbeidsvoorwaarden zijn publiek toegankelijk en inzichtelijk op onderstaande informatiebronnen. Op basis van de BBRA schaal opgenomen in de aanvraag, onderdeel van deze opdrachtovereenkomst, zijn de geldende arbeidsvoorwaarden te herleiden.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Pim de Jong

Resource Manager