<< Back

werkplekbeheerder

  • Company CIMSolutions
  • Location Zwolle
  • Job Type Payroll
  • Posted 07/15/2021

Voor onderstaande klant zijn wij op zoek naar een Medewerker Servicedesk.

Mocht u beschikbare kandidaten hebben dan ontvangen wij hier graag z.s.m. het profiel van.

Deadline voor aanbieden bij onze eindklant is woensdag 21 juli 2021 vóór 23:59 uur.

Klant: DICTU

Standplaats: Zwolle

Startdatum: maandag 2 augustus 2021

Einddatum: woensdag 2 februari 2022

Optie op verlenging: ja

BBRA schaal: 8

Tarief: Marktconform

Prognose aantal uur: 40 uur per week

Opdrachtomschrijving

DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl

LET OP HET BETREFT EEN OPDRACHT T.B.V. EEN WERKPLEKBEHEERDER, GEEN EERSTE LIJN MEDEWERKER!

Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel, analytisch, nauwkeurig en een echte teamplayer! DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een ambulante on-site support medewerker (werkplekbeheerder) met als uitvalsbasis Zwolle en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer waaronder ook de ondersteuning op mobiele apparaten valt. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit.

Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegeven kan zijn.

Eisen

  • Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar,
  • ITIL foundation v3 of hoger gecertificeerd,
  • Rijbewijs B,
  • On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving (4 jaar),
  • Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (4 jaar),
  • Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365, Citrix XenDesktop/Mobile en TOPdesk (4 jaar).

Wensen

  • Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan. Basiskennis van netwerken (LAN/WAN),
  • Gewend om feedback te geven en vragen aan collega’s,
  • PDCA (plan–do–check–act/adjust) werkwijze,
  • Reizen is een vast onderdeel van de functie. Belangrijk is dat de medewerker hiertoe bereid is, het kan betekenen dat de werkdagen daardoor langer zijn.

 

Competenties

  • Analytisch, klantgericht, betrouwbaar, zelfstandig, fexibel en teamplayer, verantwoordelijkheidsgevoel, nauwkeurig, kritisch