servicedesk medewerker
Geachte Relatie,
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Medewerker Servicedesk.
Mocht u beschikbare kandidaten hebben dan ontvangen wij hier graag z.s.m. het profiel van.
Mocht u geen beschikbare kandidaten hebben dan vernemen wij dat ook graag het liefst zo snel mogelijk.
Deadline voor aanbieden bij onze eindklant is: maandag 12 juli om 9:00 uur
Klant: Gemeente Uden
Werklocatie: Uden
Startdatum: 1-8-2021
Einddatum: tot en met 1-11-2021
Optie op verlenging: ja, 3 x 3 maanden
Tarief: marktconform
Aantal uur per week: 36 uur per week
Opdrachtomschrijving
Waar kom je te werken?
De gemeente Uden is een ondernemende en toekomstgerichte organisatie waar werken met plezier en vertrouwen centraal staat. Lef, resultaatgerichtheid en verbinding met de Udense samenleving. Dát is waar de gemeente Uden voor staat. Daarnaast zijn we als gemeente volop bezig met een kansrijke ontwikkeling om samen te gaan met de gemeente Landerd per 1 januari 2022.
Bij de gemeente Uden werken ongeveer 400 collega’s in 4 afdelingen. Eén van die afdelingen is de afdeling Middelen. De afdeling Middelen is verantwoordelijk voor ondersteuning en advisering naar de extern gerichte afdelingen binnen de gemeente Uden. Er werken ongeveer 100 mensen verdeeld over 5 teams: Bedrijfsbureau, Financiële Administratie, Vastgoed, Accommodaties & Facilitair, Personeel & Organisatie en Beheer basisvoorzieningen.
Het team Beheer Basisvoorzieningen / ICT zorgt voor het beheer van de ICT op kantoor en voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken. Het team wordt aangestuurd door een teamleider en bestaat uit ongeveer 25 medewerkers. Vanwege ziekte vervang je een collega op de Servicedesk. Je werkt in teamverband aan het oplossen van ICT problemen en het uitgeven van devices.
De calls komen binnen in TOPdesk. De eerste lijns vragen worden opgepakt door de Servicedesk, zoals:
· Aanmaken accounts in AD en andere applicaties
· Oplossen problemen met wachtwoorden
· Oplossen problemen met applicaties m.b.v. teamview
· Uitleveren mobiele telefoons, laptops en tablets
· Afvoeren devices
· Analyseren en oplossen problemen met devices
· Doorzetten problemen naar 2e en 3e lijn
· Ondersteunen gebruikers telefonie.
Kandidaatomschrijving
Welke kennis en ervaring heb je?
· Ervaring als medewerker Servicedesk
· Ervaring binnen Gemeentelijke organisatie
· Kennis van TOPdesk
Pas je bij ons?
We zoeken iemand die flexibel is, proactief is, snel kan schakelen en graag samenwerkt. Daarnaast is een hands-on mentaliteit belangrijk en ben je stressbestendig.
Aanvullende voorwaarden
Wij vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund.
Interviewplanning
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal kandidaten gesprekken gevoerd. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
De gesprekken vinden plaats op maandag 26 juli in de ochtend.
Afhankelijk van de situatie m.b.t. het coronavirus en het advies van het RIVM, wordt t.z.t. beoordeeld of het interview fysiek in het gemeentehuis kan plaatsvinden of via videoconferencing ” Zoom” wordt gehouden. Wij gaan ervan uit dat belangstellenden op deze datum/dit tijdstip beschikbaar zijn voor een gesprek.
Eisen
Gemeentelijke ervaring
De kandidaat beschikt over gemeentelijke ervaring. Dit blijkt uit de CV van de kandidaat.
Ervaring als medewerker Servicedesk
De kandidaat heeft ervaring als medeweker Servicedesk. Dit blijkt uit de CV van de kandidaat.
Kennis van TOPdesk
De kandidaat heeft kennis van TOPdesk. Dit blijkt uit de CV van de kandidaat.
Gevraagde documenten
Aanleveren bij offerte
- Motivatiebrief
- Relevante diploma’s
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 50 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
1.De kandidaat motiveert waarom hij/zij de geschikte kandidaat is voor deze opdracht.
2.De kandidaat motiveert waarom hij/zij deze opdracht bij de gemeente Uden wil doen.
Weging: 25 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Doorgevraagd gaat worden naar de motivatie van de kandidaat. Getoetst wordt of de kandidaat voldoet aan de kandidaat omschrijving. Verder wordt gekeken naar de staat van de gevraagde kennis, competenties en ervaringen. Als laatste vinden wij het belangrijk dat er een “klik” is tussen de organisatie, teamleden en de kandidaat.
Weging: 25 %
Informatieplicht i.h.k.v. wet WAADi/WAB
I.h.k.v. de WAB informeren wij opdrachtnemer voorafgaand aan de ter beschikkingstelling van kandidaat over de geldende arbeidsvoorwaarden die gelden voor medewerkers bij de opdrachtgever in gelijke of gelijkwaardige functies als waarvoor de arbeidskracht aan de opdrachtgever ter beschikking wordt gesteld en alwaar deze kandidaat ter beschikking wordt gesteld.
De arbeidsvoorwaarden zijn publiek toegankelijk en inzichtelijk op onderstaande informatiebronnen.
Op basis van de BBRA schaal opgenomen in de aanvraag, onderdeel van deze opdrachtovereenkomst, zijn de geldende arbeidsvoorwaarden te herleiden.
- www.caorijk.nl, waarop de cao van de werkgever Rijk is te raadplegen
- www.p-direkt.nl, waarop informatie over de rechtspositie en de arbeidsvoorwaarden van de rijksambtenaren op grond van de cao Rijk) per (deel)onderwerp getoond wordt
- www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuwsbrieven/signalering-arbeidsvoorwaarden–rechtspositie-rijk, waarop u de mogelijkheid wordt geboden om via signaleringen per e-mail op de hoogte te worden gehouden van tussentijdse wijzigingen in de arbeidsvoorwaarden of rechtspositie van rijksambtenaren.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie!
Wim Cornelissen
Resource Management
(+31) 347 368 100
Havenweg 24, Postbus 183, 4130 ED Vianen