<< Back

functioneel beheerder

  • Company ATOS
  • Location Utrecht
  • Job Type Payroll
  • Posted 07/01/2021

Opdrachtgever

(MP) ATOS Nederland BV

Afdeling

West Unit 02

Werklocatie

Utrecht

Segment

ICT | (Atos) Beheer (functioneel en technisch), DBA & Incident-/Changemanagement

Functie

Functioneel applicatiebeheerder

Functietitel

Jr/medior Applicatiedesk Medewerker – VWS

Aantal posities

1

Aantal uur per week

36,00

Startdatum opdracht

12-7-2021

Einddatum opdracht

1-7-2022

Optie tot verlengen

ja

CV’s aanleveren voor          

6-7-2021 12:00

Functiebeschrijving

Functie: Applicatiedeskmedewerker (JR Functioneel beheer)

De afdeling Informatie en ICT (I&I) is verantwoordelijk voor de informatievoorziening en ICT van de IGJ. Dat doen we door het helpen om de wensen en eisen helder te krijgen, regie te voeren over de leveranciers en zelf met agile teams functionaliteit te ontwikkelen. Dat doen we voor de informatievoorziening van vandaag én voor die van morgen

Omschrijving 

Als Servicedesk Medewerker ben je o.a. verantwoordelijk voor: 

– Het registreren van meldingen in Topdesk;

– Het tijdig (laten) afhandelen van de geregistreerde meldingen;

– Het onderhouden en up to date houden van Topdesk; – Het verlenen van eindgebruikersondersteuning;

– Het (laten) valideren en doorzetten van incidenten;

– Het (laten) valideren en doorzetten van wijzigingsverzoeken;

– Het pro-actief onderhouden van contacten met de gebruikersorganisatie;

– Het actief onderhouden van externe contacten;

– Het (laten) beheren en onderhouden van gebruikersprofielen; – Het periodiek opleveren van rapportages vanuit Topdesk. 

Gewenst profiel 

– HBO diploma met een opleiding met gedegen ICT-component;

– Kennis en ervaring met ASL/BISL/ITIL (bij voorkeur gecertificeerd);

– Kennis en ervaring met Scrum/Agile (bij voorkeur gecertificeerd);

– Minimaal 2 – 4 jaar ervaring in een dergelijke rol/ functie;

– Aantoonbare kennis & ervaring met TOPdesk;

– Kennis & ervaring met Jira is een pré;

– Ervaring met samenwerken en omgaan met diverse leveranciers;

– Ervaring met het werken binnen de (Rijks)overheid is een pré;

– Ervaring met Shared Service Centers is een pré;

– Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands in woord en geschrift.

Competenties 

– Klantgerichtheid;

– Omgevingsbewust;

– Communicatief vaardig;

– Proactief;

– Flexibel;

– Resultaatgericht;

– Samenwerken;

– Analyseren;

– Organisatiesensitiviteit;

– Drive;