<< Back

senior cöordinator servicedesk

  • Company Provincie Gelderland
  • Location Nijmegen
  • Job Type Freelance
  • Posted 06/11/2021

044063 Senior Coördinator Servicedesk IRVN

Functietitel

Senior Coördinator Servicedesk

Standplaats

Nijmegen

Startdatum

01-07-2021

Einddatum

31-12-2021

Optie tot verlenging

4 x 6 maanden

Uren per week

24-36

Opdracht omschrijving

ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de ODRN en het Werkbedrijf.

De ICT Servicedesk iRvN bestaat uit drie teams: De centrale Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het team Logistiek & Mobiel. Met deze drie teams helpen wij dagelijks een kleine 4.000 eindgebruikers met hun werkomgeving. Om onze dienstverlening te verbeteren hebben wij een door-ontwikkelplan gemaakt.

Verantwoordelijkheden

Voor de ICT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Senior Coördinator. Twee huidige senioren zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Zij leggen verantwoording af aan de manager Servicedesk en het DT. Op dit moment zijn er meerdere verbetervraagstukken waar wij invulling aan willen geven. Daarom zij wij tijdelijk op zoek naar een energieke en hands-on Senior Coördinator die onze senioren gaat helpen de verbeteringen (waar mogelijk aan) te vullen en te implementeren. De focus ligt op communiceren, bewaken en oplossen.

Wij zoeken iemand die direct kan starten in de rol van Senior Coördinator Servicedesk. Je duikt in Topdesk en krijgt meteen een goed overzicht van “what needs to be done”, vervolgens organiseer je daadwerkelijke acties met het team. In de overige tijd ben je op zoek naar afwijkingen (goed en fout) en monitort de lopende projecten zowel binnen de Servicedesk als bij overige ICT-projecten.  Wij vragen expliciet iemand die niet alleen coördinerend is op het gebied van meldingen en wijzigingen, maar juist ook de organisatorische kant kan oppakken. Denk hierbij aan bezetting, bewaking, verbeteringen initiëren en implementeren.

Eisen

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-07-2021 tot en met 31-12-2021 voor 24-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe.

Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.

Minimaal 3 jaar ervaring met Topdesk (management-)rapportages en Excel- draaitabellen en -analyses.

Minimaal 3 jaar ervaring met het coördineren van een Skilled Servicedesk binnen een organisatie met 3000+ eindgebruikers.

Recente ervaring vanaf 2015 binnen een gemeentelijke organisatie.

Gunningscriteria

Sortering

Beste prijs-kwaliteitsverhouding

Gewicht van prijs : 25 %

Gewicht van kwaliteit : 75 %

Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV’s beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 – ( ( uw prijs – laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0

kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage

totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

Kennis en ervaring met incidentmanagement op ICT-gebied.

Geef minimaal 1 concreet voorbeeld.

40 %

Kennis en ervaring met Kennisbank en standaardoplossingen in Topdesk.

Geef minimaal 1 concreet voorbeeld.

10 %

Ervaring met Selfserviceportal in Topdesk.

Geef minimaal 1 concreet voorbeeld.

10 %

Ervaring met het verbeteren en standaardiseren van processen en uitwerken van werkbeschrijvingen .

Geef minimaal 1 concreet voorbeeld.

Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 75,00

Maximaal: € 90,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

  • Je communicatieve en sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld, je communiceert makkelijk en correct zowel naar klanten en management als externe leveranciers.
  • Je hebt een “hands-on”mentalitieit.
  • Je bent in staat om projectmatig te werken.
  • Ten slotte ben je stressbestendig en analytisch.