<< Back

Service Level Manager (deadline 20-8)

  • Company SSC-ICT
  • Location Den Haag
  • Job Type Freelance
  • Posted 08/15/2024

Functie: Service Level Manager

Locatie: Den Haag

Startdatum: 01-10-2024

Einddatum: 31-12-2024

Aantal uur per week: 36

Optie op verlenging: Ja

Opdrachtomschrijving:

Als SLM ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de afgesproken dienstverlening. Jij ziet toe op de kwaliteit, rapporteert en zet acties uit ter verbetering. Je bent verantwoordelijk voor de DVA (SLA), DAP en OLA (‘s) 

Het gaat om het Ministerie van Buitenlandse zaken, omdat dit een klant is met zeer specifieke eisen hebben we een klantenteam BZ. Er is veel werk is de komende maanden en we hebben een SLM-er nodig.

 

Achtergrond opdracht:

Deze functie is niet geschikt voor ZZP’ers en daarom ontvangen wij graag cv’s van medewerkers die in loondienst zijn van een bedrijf waar zij geen eigenaar van zijn. Op deze aanvraag is geen vrije vervanging mogelijk.

Eisen:

  • In het bezit van een HBO Bachelor diploma.
  • In het bezit van een ITIL certificaart afgerond.

Functie wensen:

  • Ruime werkervaring bij de (Rijks)overheid.
  • Werkervaring in het opstelllen van SLA, DAP en Ola’s.
  • Kandidaat past binnen de organisatie (Knock-Out)