<< Back

servicemanager (deadline 8-2)

  • Company CAK
  • Location Den Haag
  • Job Type Freelance
  • Posted 02/04/2024

Servicemanager – CAK (NON ICT)

Startdatum 01-03-2024

Duur 6 maanden

Aantal uren 32 pw

Als Servicemanager ai ben je het eerste aanspreekpunt voor onze twee partners in klantcontact en daarnaast de externe ICT leveranciers van de afdelingen Wmo en Klantservices. In de rol van Servicemanager ben jij verantwoordelijk dat de dienstverlening wordt geleverd conform de verwachtingen. Dit doe je door het maken en onderhouden van service-afspraken met leveranciers en de interne klant met als doel om de huidige kwaliteit van de dienstverlening te handhaven én verder te ontwikkelen. Jouw aanpak is gericht op samenwerking en samenhang waarbij klantgerichtheid en leveren en borgen van kwaliteit prioriteit hebben.

Wat ga jij doen?

• De Servicemanager is verantwoordelijk voor het onderhouden van de gemaakte service-afspraken met de leveranciers en interne klant en werkt aan positief relatiemanagement.

• Jij bent het operationele aanspreekpunt richting de partners / leveranciers en weet hoe zij presteren. Je signaleert afwijkingen in de performance, analyseert deze en spreekt de leverancier hier ook op aan.

• Jij hebt grondige kennis van de (contractuele) afspraken met deze leveranciers, bent in staat om actief mee te denken en indien nodig adviserend op te stellen. Je handelt proactief in het signaleren van mogelijke knelpunten en kansen om de dienstverlening en klantgerichtheid te verbeteren.

• De Servicemanager schakelt ook veel met interne klanten, zoekt proactief de verbinding en bouwt zo een goede relatie op. Hierdoor weet jij als geen ander wat er speelt binnen de afdeling, ben je op de hoogte van hun uitdagingen en weet je waar knelpunten zitten. Je voelt je comfortabel als ‘spin in het web’ en houdt rekening met alle stakeholders in de keten.

• Jij daagt de interne organisatie uit om de klanttevredenheid continu te verbeteren. Je weet als geen ander hoe je collega’s hierin kunt enthousiasmeren en doet dat op een positieve en oplossingsgerichte manier.

Stakeholders met wie jij veel zal samenwerken zijn contractmanagers, contracteigenaren, product owners en de leveranciers.

Functie-eisen

• Je hebt een HBO of WO werk- en denkniveau

• Je beschikt over 5 jaar relevante werkervaring in het managen van een externe leverancier op het gebied van klantcontact

• De wereld van het klantcontact kent geen geheimen voor jou en je weet wat er nodig is voor het neerzetten van optimale prestaties, van strategie tot op de werkvloer

• Je bent communicatief vaardig, organisatie- en bestuur sensitief, en in staat te schakelen tussen IT en business.

• Je staat stevig in je schoenen met betrekking tot het aanspreken van anderen op de prestaties, waarbij je oog houdt voor de relatie.

Voorwaarden

In Nederland hebben 1,5 miljoen mensen te maken met het CAK. Sommigen betalen een eigen bijdrage voor hulp bij het huishouden, verblijf in een zorginstelling of een persoonsgebonden budget. Anderen gaan op reis met medicijnen waarvoor een verklaring nodig is die het CAK afgeeft. Daarnaast voert het CAK regelingen uit voor mensen die anders buiten het Nederlands zorgstelsel vallen.

Schakel tussen burger en overheid

Het CAK voert de regelingen uit in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) én vertaalt de wet- en regelgeving naar begrijpelijke en toegankelijke informatie. Zo bieden we onze klanten inzicht en overzicht binnen de regelingen en loketten in het zorgdomein. Op deze wijze vormen we de verbindende schakel tussen burgers en overheid. En, dragen we bij aan een effectieve, efficiënte en betrouwbare overheid.

De zorgvuldige uitvoering van onze wettelijke taken is onze grootste verantwoordelijkheid. Daarbij gaat het er in publieke dienstverlening om dat burgers met eenvoud en gemak weten waar zij aan toe zijn. En dat wij daarbij rekening houden met de persoonlijke situatie. Burgers hebben recht op een snelle, foutloze en gemakkelijke dienstverlening. Wij doen dat zoveel mogelijk geautomatiseerd en gemakkelijk en bieden maatwerk voor mensen die dat nodig hebben.

Werken bij het CAK

Zoek jij een baan waar je het verschil kunt maken? Een omgeving waar de klant centraal staat? Een baan waarin je als professional een bijdrage kunt leveren in de wereld van zorg? Dan ben je bij ons aan het goede adres!

Wij zoeken regelmatig nieuwe collega’s op verschillende afdelingen en vakgebieden, van administratief medewerkers tot ICT’ers en leidinggevenden.