<< Back

Medewerker servicedesk

  • Company zorginstituut nederland
  • Location Diemen
  • Job Type Freelance
  • Posted 09/20/2023

Servicedesk – Zorginstituut Nederland

Vanuit huis werken is ook mogelijk (in overleg met de teammanager)

Gewenste startdatum 2 oktober 2023

Einddatum 31 december 2023

Optie tot verlenging In overleg tot maximaal 31 maart 2025

Aantal uren per week Gemiddeld 24 uren per week 

Organisatie

Iedereen die in Nederland woont of werkt is verplicht om een zorgverzekering te hebben. 

Zorginstituut Nederland is een overheidsorganisatie met als belangrijkste taak het samenstellen 

van het basispakket van de zorgverzekering. Hierbij maken we ingewikkelde, maar noodzakelijke 

keuzes om ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland goede zorg kan krijgen. Nu en in de 

toekomst.

Het Zorginstituut is een zelfstandig bestuursorgaan dat functioneert onder het ministerie van 

Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). We voeren werkzaamheden uit op basis van de twee 

wettelijke ziektekostenverzekeringen: de Zorgverzekeringswet (Zvw) en de Wet langdurige zorg 

(Wlz). Passende zorg is de rode draad in alle taken van het Zorginstituut. Wij zijn verantwoordelijk 

voor een aantal zaken:

• we adviseren van de minister van VWS over de inhoud van het verzekerde pakket;

• we zorgen voor eenduidige uitleg van de verzekerde zorg;

• we bevorderen de kwaliteit, betaalbaarheid en toegankelijkheid van de zorg door het signaleren  van kansen voor vernieuwingen en verbeteringen in de zorg;

• we bevorderen digitale informatie-uitwisseling in de zorg, onder meer door het ontwikkelen van  informatiestandaarden;

• we voeren de risicoverevening uit, wat inhoudt dat we het premiegeld beheren en verdelen over 

de zorgverzekeraars en zorgkantoren, zodat ze hun verzekeringsplicht kunnen nakomen;

• we beheren het Zorgverzekeringsfonds (Zvf) en het Fonds langdurige zorg (Flz) en verstrekken  informatie over de kosten in de zorg.

Beschrijving team

Het team Servicecentrum is één van de 5 teams van de afdeling Bedrijfsdiensten. Het Servicecentrum is het hart van de dienstverlening aan de organisatie. Alle dienstverlenende activiteiten komen hier samen. Het team ondersteunt leidinggevenden, projecten en medewerkers op het gebied van facilitaire zaken, basis ICT dienstverlening en werkplekautomatisering, informatiebeheer, contractmanagement en projectmatig werken en procesmanagement. Tevens valt de frontoffice onder dit team. Het team Servicecentrum bestaat uit 20 enthousiaste en diverse professionals. De sfeer is informeel. We kennen elkaar, weten van elkaar wat we doen en helpen elkaar waar nodig. Je werkt binnen de Servicedesk ICT nauw samen met 5 vaste collega’s. De Servicedesk ICT levert kwalitatief hoogwaardige service: skilled 1e/2e-lijn ondersteuning op kantoorautomatisering, mobiele werkplekken en diverse applicaties en systemen. 

Omschrijving opdracht

Voor de tijdelijke vervanging van een collega, die zich deels van zijn tijd gaat bezig houden met een ICT project, zijn wij op zoek naar een Medewerker Servicedesk ICT voor de periode van 2 oktober 2023 tot en met 31 december 2023 voor minimaal 24 uren per week. Vervolgens is verlengen in overleg mogelijk (o.a. afhankelijk van duur ICT project) tot een maximale contractduur van 1,5 jaar. In de maanden oktober, november en december 2023 kan de kandidaat ook meer werken dan de minimale gevraagde 24 uur, te weten tot 8 uur extra per week. 

Wat ga je doen

Als medewerker Servicedesk ICT neem je ICT meldingen in ontvangst. De meldingen komen telefonisch, via het ticketsysteem (Self Service Portal) en aan de balie binnen. Je vraagt goed door om de vraag helder te krijgen en registreert meldingen in het ticketsysteem. Ongeveer 70% van de meldingen los je direct zelfstandig op. Jij zorgt ervoor dat de overige 30% met de juiste informatie Offerteaanvraag Inhuur Medewerker Servicedesk ICT Pagina 3 van 7 wordt doorgezet naar de 2e lijn. Je monitort volgens de ITIL-methodiek of afhandeling gebeurt via de afgesproken kaders. Ook zal je regelmatig klanten met hun vragen ondersteunen bij de servicedeskbalie in ons kantoor in Diemen. Hierbij is de uitgifte en inname van apparatuur aan de orde welke geregistreerd wordt in de CMDB. Naast de reguliere werkzaamheden verwachten we van je dat je meedenkt bij ICT ontwikkeltrajecten die gaan plaats vinden (nieuwe werkplekomgeving, overgang naar office 365, vervanging van groot deel van laptops).

Eisen ten aanzien van de aangeboden

  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als skilled ICT Servicedesk medewerker;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met het systeem TOPdesk;
  • Gecertificeerd met ITILv3 of ITILv4.

Wensen

  • Windows 10 certificering (MD100/MD101)
  • Kennis en ervaring met TOPdesk
  • Kennis en ervaring van MS Office 2016/365
  • Kennis en ervaring met VMware Horizon
  • Kennis en ervaring met een Mobile Device Management tool.
  • Klantgericht
  • Communicatief
  • Flexibel
  • Oplossingsgericht
  • Samenwerken