Functioneel beheerder FINDOS bij LNV deadline 29-09
Wij zoeken een functioneel beheerder die een prestatie neerzet. Die eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders. Het betreft een fb-rol voor de applicatie Findos (Financieel Dossier), Findos is gebouwd in Oracle Apex en maakt onderdeel uit van de financiele keten binnen RVO. De werkzaamheden omvatten o.a.:
- Opvangen en verwerken van het mailverkeer (1e lijn)
- Ordenen/professionaliseren van meldingen in Topdesk en backlog waardige items creëren in Jira (werken met sjablonen)
- Deelname in projecten die op korte termijn op ons afkomen, specifiek de 1e contactpersoon zijn voor projectwerkzaamheden zoals testwerkzaamheden (FAT/GAT)
- Uitvoeren dagelijkse FB checks zoals monitoring en fouten
- Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
- Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen
- Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen
- Het snel en adequaat analyseren en (helpen) oplossen van incidenten of problemen
Achtergrond opdracht
Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen.
Eisen
Een doorleenconstructie is niet toegestaan
ITIL, BISL
Agile, Scrum
Ervaring bij een overheidsorganisatie (2 jaar)
Functioneel beheer (2 jaar)
Ervaring met complexe financiële applicaties (1 jaar)
HBO Werk en Denkniveau
Wensen
Ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten (TMAP)
Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog).
Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie
Kennis en ervaring met ASL, Jira en DevOps werken
Ervaring binnen het financiele domein is een must
Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie
Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
Werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers.
Competenties
Verbijzondering competenties:
klantgericht
pragmatisch
helder communiceren en toont hier initiatief in
zelfstandig kunnen werken
maakt zich materie snel eigen
resultaatgericht
T-shape