<< Back

PO Netwerk & Infra

  • Company Kadaster
  • Location Apeldoorn
  • Job Type Loondienst
  • Posted 03/14/2023

           057860 PO Netwerk & Infra Kadaster

Functietitel

PO Netwerk & Infra

Standplaats

Apeldoorn

Startdatum

01-04-2023

Einddatum

30-09-2023

Optie tot verlenging

2 x 6 maand

Uren per week

32-40

Opdracht omschrijving

Omschrijving Beheer en Ontwikkeling IT

Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart. 

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld

Binnen de directie BOI bevindt zich de afdeling IT4ALL. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de service delivery van alle generieke IT diensten. De unit is verdeeld in meerdere teams die elk hun eigen aandachtsgebied hebben. Voor het team Netwerken & Infra zijn we op zoek naar een Product Owner/meewerkend voorman.

Wat ga je doen

Als Product Owner Netwerk & Infra ben je verantwoordelijk voor de regie op het inrichten en beheren van onze infrastructuur en het netwerk. Je doet dit samen met je Dienst Product Manager en natuurlijk het nog op te bouwen team. Je bent verantwoordelijk voor de afstemming van de werkzaamheden met onze leverancier(s) en de andere product owners van het kadaster. Je technische kennis over netwerken en infrastructuur is nodig om de epics op te kunnen delen in deliverables en inhoudelijk met zowel het team als met leverancier taken te kunnen definieren, verdelen en uitvoeren. Het in kaart brengen en analyseren van de behoeften van onze organisatie zorgt ervoor dat wij werken in een up-to-date, stabiel, kwaliteitsvolle en secure omgeving. Je zult ook meedraaien in de projecten die op dit gebied spelen.

Duidelijke communicatie, analytisch vermogen en teamwork zijn de ingrediënten die dagelijks aan bod zullen komen in deze rol. Je bent constructief en praktisch aangelegd en kan goed plannen, organiseren en coördineren binnen een complexe ICT-infrastructuur. Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en weet je je stakeholders op een vriendelijke, respectvolle manier te benaderen. Tenslotte schrikt het jou niet af om ownership te nemen en als meewerkend voorman zelf stories uit te voeren.

Belangrijkste technieken, methoden en tools:

  • Netwerkbeveiling zoneringsmodel
  • volgens het Burton-model;
  • OSI-model;
  • DNS, DHCP en IPAM;
  • Routing protocols (BGP, OSPF);
  • Software-defined networking;
  • Next-Gen Firewalls;
  • IDS/IPS;
  • Loadbalancers (A10 en F5);
  • Web Application Firewalls (WAF);
  • Network Access Control (NAC);
  • Cloud based proxy services;
  • Wifi netwerken ;
  • VOIP protocollen;
  • E-mail security (DKIM, DMARC, DANE etc);
  • Netwerk analyze tools (WireShark); 
  • Docker, Kubernetes;
  • Storage omgevingen en technieken;
  • Cloud gebaseerde omgevingen;
  • Databases (Postgress, Oracle);
  • PaaS en IaaS omgevingen;
  • XaaS concepten.

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

Je bent de product owner van het team en daarbij:

  • Manage je de backlog van het team en zorg je samen met de verantwoordelijk productmanager en je stakeholders dat hier prioritering in word aangebracht .
  • Borg je samen met je team dat nieuwe technologische ontwikkelingen richting product management en onze stakeholders wordt gebracht (technology push).
  • Ben je verantwoordelijk voor het stakeholdermanagement met leverancier, en stakeholders binnen het Kadaster.
  • Draag je actief bij aan een (middellange termijn) roadmap.
  • Vervul je een belangrijke rol in het toetsen op haalbaarheid en het uitwerken van wensen naar concrete oplossingen.
  • Stem je af over de richting, voortgang en prioritering van gevraagde functionaliteit.
  • Manage je de uitvoering van het Life Cycle Management binnen het Kadaster als het gaat om onze infra en netwerken.
  • Ben je verantwoordelijk voor het managen van de gerelateerde contracten/leveranciers en daarbij signaleren naar de eigenaren wanneer dit niet voldoet of bijgesteld moet worden (licenties, leverancier, storage etc.).
  • Zorg je samen met je scrum master ervoor dat het team zo optimaal als mogelijk kan werken.
  • Ga je met ons aan de slag om meer service gericht aan de slag te gaan.
  • Draai je mee in het project “Toekomstvast Fundament” wat is gericht op het neerzetten van onze toekomstige omgeving.

Taken

  • Leveranciersmanagement tbv changes, regievoering, incidenten etc.
  • Bijwonen Change Advisory Board als vertegenwoordiger Netwerk & Infra.
  • Beoordelen standaard changes Netwerk (DNS, endpoints, no-decrypt/umbrella firewallrules etc).
  • Domein registraties.

Eisen

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2023 tot en met 30 september 2023 voor 32-40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 keer 6 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Overige eisen

Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken

U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 3 pagina’s A4 toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, of uw cv uit meer dan 3 pagina’s bestaat, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.

Door de kandidaat zélf geschreven CV en motivatie.

Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger.

Aantoonbare ervaring met succesvol samenwerken in multidisciplinaire (agile) teams en omgevingen, met een politiek/bestuurlijk karakter.

Minimaal 3 jaar ervaring met Netwerk technologieën en Infrastructuur.

Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is noodzakelijk.

Minimaal 3 jaar ervaring met het managen van PaaS omgevingen en of teams.

Algemene kennis van Azure Cloud netwerk en security is zeker een pluspunt.

Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Helicopterview; • Besluitvaardig en vasthoudend; kan zijn/haar eigen pad trekken in complex krachtenveld; • In staat om zelfstandig binnen een organisatie te bewegen en omgevingssensitief; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Klantgericht; • Proactief en initiatiefrijk; • Teamspeler; • Analytisch vermogen.

Gunningscriteria

Sortering

Beste prijs-kwaliteitsverhouding

Gewicht van prijs : 25 %

Gewicht van kwaliteit : 75 %

Uitleg gunningscriteria

Op basis van de beoordeling van het ingediende tarief (prijs) en de kwalitatieve criteria wordt de rangorde van kandidaten samengesteld. Met de drie kandidaten die hierbij het hoogst scoren wordt een verificatiegesprek gehouden. Het verificatiegesprek betreft een toetsing van de ingediende offerte. Naar aanleiding van de verduidelijking, toelichting en eventuele bewijsmiddelen die het kadaster middels het verificatiegesprek heeft verkregen, kunnen scores worden bijgesteld. Hierdoor is het mogelijk dat de rangorde binnen de drie hoogst scorenden wordt aangepast. De hoogste scorende kandidaat, na uitvoering van de verificatiegesprekken komt in aanmerking voor gunning.   

De punten toekenning voor het gunningscriterium kwaliteit binnen de beoordelingssystematiek is als volgt:

Score Beoordeling                      

0 Geen antwoord/invulling      

Omschrijving: Onderwerp of aspect is niet beschreven

1 Onvoldoende                           

Omschrijving: Onderwerp voldoet in zijn geheel niet

2 Matig                                        

Omschrijving: Onderwerp of aspect is niet (volledig) behandeld of voldoet op onderdelen niet aan de wensen van het Kadaster      

3 Voldoende                                

Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld en sluit aan bij de wensen van het Kadaster. Er is geen sprake van meerwaarde.

4 Goed                                          

Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld, sluit aan bij de wensen van het Kadaster en bevat enkele positief onderscheidende kenmerken er is sprake van enige meerwaarde 

5 Uitstekend                                

Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld, sluit aan bij de wensen van het Kadaster, bevat positief onderscheidende kenmerken en overtreft hiermee in ruime mate de verwachtingen van de opdrachtgever. Er is sprake van aanzienlijk meerwaarde.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 – ( ( uw prijs – laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0

kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage

totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Indien er meer informatie wordt gegeven dan gevraagd zal alleen het maximaal aantal toegestane woorden worden beoordeeld. Alle woorden vanaf het maximaal toegestane aantal zullen niet aan de beoordelaars worden doorgegeven.

Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

U geeft een beschrijving van een vergelijkbare opdracht waarin u uw rol en concrete bijdrage aanduidt (max. 400 woorden) en waaruit blijkt hoe u als PO acteert Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.

30 %

U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in deze omgevingen mn in een vergelijkbare rol rondom soort processen / opdrachten en geeft hierbij aan hoe u deze heeft opgelost in het verleden (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster.

30 %

U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster.

Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 125,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Het verificatiegesprek betreft een toetsing van de ingediende offerte. Waarbij de nadruk ligt op de eisen en de kwalitatieve gunningscriteria. 

Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Kandidaten die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningscriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningscriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Kandidaten worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.

De verificatiegesprekken zullen plaatsvinden op 28 maart 2023 in Apeldoorn of via Teams. Gelieve hier rekening mee te houden.

Aanvullende informatie

Aanvullende informatie

Conceptovereenkomsten

Als bijlage zijn 3 conceptovereenkomsten toegevoegd:

  • Bijlage 1a ‘concept modelovereenkomst’; indien inschrijver zich aanbiedt als ZZP’er;
  • Bijlage 1b concept opdrachtovereenkomst indirecte ZZP’ers’; indien inschrijver als bemiddelaar een ZZP’er als kandidaat aanbiedt;
  • Bijlage 1c ‘concept opdrachtovereenkomst inhuur’; indien inschrijver een eigen werknemer als kandidaat aanbiedt.

Afhankelijk van de aangeboden kandidaat kiest het Kadaster de best passende overeenkomst. Indien u niet akkoord gaat met de gekozen overeenkomst c.q. inhoud van de overeenkomst zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria.

Nota van Inlichtingen

Vragen betreffende deze aanvraag kunnen uitsluitend in de applicatie van Inhuur WerkenInGelderland worden voorgelegd. Alle Leveranciers worden vervolgens door middel van de Nota van Inlichtingen, 1 a 2 dagen na sluiting van de vragenperiode, in de applicatie op de hoogte gesteld van de antwoorden op deze vragen.

Contractpartijen

Het Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan.

Curriculum vitae (cv)

Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat en maximaal 3 pagina’s A4. Kadaster behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het cv en/of referentie voorkomen of het maximaal aantal pagina’s wordt overschreden. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Voorwaarden

Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2018) en de concept overeenkomst van het Kadaster, als toegevoegd in de bijlage, van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen.

Per leverancier mag één offerte worden ingediend op deze aanvraag.

Standstill termijn

Na bekend maken van het voornemen tot gunnen gaat een termijn van zeven kalenderdagen in voor het aantekenen van bezwaar tegen het gunningsbesluit. Een inschrijver die zich niet in het gunningsbesluit kan vinden dient, uiterlijk binnen zeven kalenderdagen na dagtekening van het gunningsbericht schriftelijk en met redenen omkleed, mede te delen dat hij/zij tegen het besluit een rechtsmiddel zal aanwenden. Indien binnen de genoemde termijn geen kort geding tegen de uitkomst van deze aanbesteding wordt gestart, wordt de voorgenomen gunning in beginsel definitief.

Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)

Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver de door hem in te zetten kandidaat een VOG bij Justis te (laten) aanvragen waaruit geen bezwaar blijkt jegens betrokkenen m.b.t de gevraagde functie. De categorieën 11, 12 en 13 moeten aangevinkt worden.

Na ontvangst dient u de inhuurdesk te berichten dat de VOG in uw bezit is.

De VOG moet voor aanvang van de werkzaamheden in uw bezit en door het Kadaster te allen tijden opvraagbaar zijn.

Indien u ZZP’er bent dan vragen wij de VOG voor u aan. Deze na ontvangst sturen aan inhuurdesk@kadaster.nl. Het origineel dient u zelf te bewaren.

Geheimhoudingsverklaring 

Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring (zie bijlage 2a en 2b) te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de dienstverlening.

Acquisitie

Acquisitie naar aanleiding van deze opdracht is niet gewenst.

Geldende voorwaarden

Planning

Start publicatie 13-03-2023 00:00

Einddatum vragen 16-03-2023 07:00

Beantwoording vragen 16-03-2023 23:59

Sluiting publicatie 23-03-2023 06:00

Beoordeling offertes (vanaf) 23-03-2023 00:00

Verwachte terugkoppeling 29-03-2023 23:59