<< Back

Werkplekbeheerder

  • Company gemeente Utrecht
  • Location Utrecht
  • Job Type Payroll
  • Posted 02/25/2023

Medewerker Werkplekbeheer

Start Inhuur Na ontvangen geldig VOG

Eind Inhuur 6 maanden na startdatum inhuur

Aantal uren per week 36

Salarisschaal 7

Uurtarief bandbreedte Maximaal € 50,00

Aantal gesprekskandidaten Maximaal 2

Gespreksdatum matchingsgesprek 7-3-2023 tussen 15.00 – 16.30 uur

Verhouding kwaliteit en prijs kwaliteit 70% en prijs 30%

Dit is je werk

Binnen de voorziening ICT Werkplek wordt je geplaatst bij het team Werkplekbeheer. De belangrijkste

werkzaamheden van het team Werkplekbeheer is het zorg dragen voor een optimale werkplek aan onze

interne klant. Je wordt samen met de andere teamleden verantwoordelijk op het functioneren van onze

kantoorwerkplek hardware bestaande uit docking stations, fat cliënts, monitors en randapparatuur, en

zorgt ervoor dat dit optimaal functioneert. Dit doen we vanaf onze hoofdlocatie het Stadskantoor en

voor meerdere kleine en grootte buitenlocaties. Na een inwerk periode zal je zelfstandig de

werkzaamheden oppakken en uitvoeren op alle locaties van de gemeente.

Daarnaast bestaan je werkzaamheden uit:

 Zorgdragen dat de kantoorwerkplek voor de medewerkers van gemeente Utrecht optimaal

functioneert.

 Het zelfstandig oppakken van incidenten en verzoeken vanuit onze servicemanagementtool

ServiceNow.

 Wijzigingen bijhouden in onze CMDB zodat we een complete registratie hebben

 Voorbereiden voor het uitleveren van hardware

Werktijden zijn voornamelijk tijdens kantooruren. Omdat wij onze dienstverlening 24*7 leveren kan je

gevraagd worden voor werkzaamheden in het weekend of avonduren, zodat onze gebruikers er het

minst last van hebben.

Dit vragen we van je

Om succesvol te zijn in deze functie is het van belang dat je en goede hands-on mentaliteit

hebt en stevig in je schoenen staat. Je kunt goed luisteren, vraagt door en kan je verplaatsen

in de werkwijze van een collega en de knelpunten daarin. Je bent enerzijds een teamspeler

en anderzijds een kritische denker. De ideale kandidaat voldoet aan het volgende profiel,

knock-out criteria:

 Opleiding op minimaal MBO-ICT3 niveau.

 Hands-on mentaliteit

 Kennis van de functionele werking van ICT-infrastructuur.

 Kennis ICT-beheer en IT-service management (ITIL).

 Analytisch vaardig en oplossing gericht.

 Communicatief vaardig, oplossingsgericht, vasthouden en tactisch.

 Ruime dosis zelf initiatief, humor.

 Team spirit, de drive om samen met het team de klant de beste ondersteuning te geven.

 Rijbewijs B

Competenties

In de uitvoering van ons werk staan de vier gemeentelijke kernwaarden centraal: open, wendbaar,

scherp en betrouwbaar. Ze komen tot uiting in onze heldere afspraken, servicegerichte en flexibele

werkhouding en betrouwbare inzet. Van onze medewerkers verwachten we dat ze – vanuit deze

kernwaarden – hun persoonlijke vaardigheden en vakkennis permanent verder ontwikkelen.