<< Back

Procesmanager

  • Company kvk
  • Location Utrecht/Remote
  • Job Type Freelance
  • Posted 02/11/2023

Lead Procesmanager

 

Als mantelhouder zijn wij voor onze eindklant op zoek naar kandidaten die voldoen aan het volgende profiel:

 

Opdracht

In de rol van IT lead procesmanager ben je primair verantwoordelijk voor het verder professionaliseren van onze IT (beheer)processen in relatie tot de agile werkwijze. Je bent kader stellend en verantwoordelijk voor de implementatie van deze kaders. Je ziet daarbij toe op de juiste uitvoering.

Secundair stuur en coach je de KVK productteams in de behandeling van verstoringen in de producten en diensten van KVK over de assen van incident-, problem-, change-, capacity-, en performance proces. Dit doe je samen met jouw collega procesmanagers om op deze manier het volgende volwassenheidsniveau binnen de organisatie met elkaar te bereiken.

Indien er sprake is van hoge prioriteit verstoringen overzie jij het geheel en weet je de juiste expertises te betrekken in de oplossing. Om de voortgang van de oplossing te garanderen acteer je waar nodig als (functioneel) escalatiekanaal, of als liaison richting het Crisis Management Team.

 

Wat ga je doen?

        ·        Continu doorontwikkelen van het incident-, problem-, change-, capacity- en performance proces;

        ·        Bepaling van beheer KPI’s en (door)ontwikkeling van procesrapportages conform SLA;

        ·        (Door)ontwikkeling van werkinstructies, awareness en trainingsessies voor KVK (product)teams;

        ·        Pro-actieve incident analyse met mogelijke doorloop naar het problemproces.

Wat neem je mee?

Jij hebt een proactieve houding, een out-of-the-box attitude en je hebt sterke communicatieve vaardigheden. Je begrijpt de taal van de servicedesk, de productteams, en de service delivery managers. Bovenal krijg je energie van verbinden en verbeteren, je creëert draagvlak en verdere bewustwording. Je ziet het als uitdaging om samen met jouw collega procesmanagers en service delivery managers de IT-service processen te managen zodat onze klanten volledig tevreden gebruik kunnen maken van een veilige en betrouwbare dienstverlening.

 

 

Functie eisen:

        ·        Kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo opleiding (IT management)

        ·        Kandidaat heeft aantoonbare kennis van ISM, service management en Xperience management

        ·        Kandidaat heeft een aantoonbare certificaat voor ITILv3 Foundation Certificering, met voorkeur naar ITILv4

        ·        Kandidaat heeft aantoonbare kennis van (maatwerk) software, databases, netwerken en werkplekbeheer

        ·        Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 7 jaar) en minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie

        ·        Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) ervaring met werken in technisch complexe IT-omgevingen en service management processen in een organisatie met meerdere interne en externe leveranciers. Het is een pré als dit ook binnen de (semi) overheid is geweest

        ·        Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) hands-on ervaring met IT Service Management tooling als TOPdesk

        ·        Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 7 jaar) en minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met werken bij vergelijkbare overheidsorganisaties

        ·        Kandidaat heeft aantoonbare kennis van (maatwerk) software, databases, netwerken en werkplekbeheer

        ·        Minimaal 3-5 jaar ervaring agile/Scrum

 

 

 

 

Overige informatie:

Locatie:         Utrecht/Remote

Start:             8 Maart 2023

Einddatum:    8 Maart 2024

Recruiter: Eva Boerma, eva.boerma@itaq.nl, 06-51259412

 

Attentie:

Indien we verder gaan in de procedure wordt u gevraagd minimaal twee referenties op te geven, waarbij vergelijkbare opdrachten zijn uitgevoerd. De referentie checks zijn een noodzakelijk onderdeel van dit selectie proces.

 

Privacy:

Indien je via dit kanaal solliciteert geef je ons akkoord om jouw gegevens tot 36 maanden na de beëindiging van de procedure te bewaren.

Reageren:

Past u in bovenstaand profiel, dan ontvangen wij graag per email aan recruitereb@itaq.nl de volgende gegevens:

1. Een recent bijgewerkte Nederlands CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats en foto);

2. Motivatie specifiek gericht op het bovenstaande functieprofiel;

3. Het uurtarief (exclusief BTW, inclusief reiskosten);

4. Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

 

Om u sneller van dienst te zijn zou ik u willen vragen om op www.itaq.nl een eigen ItaQ Account aan te maken en zo uw CV op te loaden. 

 

Wie zijn wij?

ItaQ Interim Professionals is de meest vooruitstrevende organisatie in detachering van interimmanagers, adviseurs en ICT-professionals. Klanten noemen ons de Trusted Advisor, omdat we hen adviseren op basis van kennis van hun organisatie, werkwijze en processen.

 

ItaQ is actief in het topsegment van de markt. De Interim Professionals van ItaQ hebben specialisaties in algemeen management en/of ICT-management op hoog niveau (Directeur, Afdelingshoofd, DG, CIO, CTO, etc.) tot meer inhoudelijke specialisatie met zeer lange en brede werkervaring (technisch en functionele consultants, project- en programmamanagers, business analisten, CISO’s, sr. ontwikkelaars, etc.). Al onze Interim Professionals hebben HBO+-niveau en minimaal 10 jaar werkervaring.

 

We zijn er trots op dat wij de juiste mensen kunnen aanbieden aan het bedrijfsleven en de overheid. Onze toegevoegde waarde ligt in kennis van zaken en kennis van mensen. Wij denken in oplossingen en realiseren deze door de juiste professionals aan te bieden. Eenvoudig gezegd weten we hoe het moet en wie het kan. Doorgaans kunnen we de juiste kandidaat voorstellen binnen 48 uur.