<< Back

Afas beheerder (20 uur per week)

  • Company provincie Utrecht
  • Location Not Submitted
  • Job Type Freelance
  • Posted 12/02/2022

Senior functioneel beheerder AFAS Provincie Utrecht

Aanvraagnummer 10458

Duur13 maanden

Optie tot verlenging 3 maal 3 maanden

Uren per week 16 tot 20

DAS opdracht Ja

Start Z.s.m.

Opleidingsniveau MBO

Regio Utrecht

Verloopt op woensdag 14 december 2022

Tijd & agenda 09:00 uur  

Beschrijving

Organisatie Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

OpdrachtVerwachtte activiteiten/projecten 2022-2023

  • Uitvoeren structureel beheer;
  • Realisatie functionaliteit exitinterviews;
  • Inbedden autorisatiemanagement in organisatie;
  • Realisatie functionaliteit (workflow) indiensttreding nieuwe Statenleden;
  • Realisatie functionaliteit (workflow) declaratie Statenleden;
  • Mogelijk maken dat data ten behoeve van UPP geregistreerd kunnen worden;
  • Mogelijk maken dat data over UPP gerapporteerd kan worden;
  • Mogelijk maken dat data ten behoeve van Talent Management geregistreerd kunnen worden;
  • Mogelijk maken dat data over Talent Management gerapporteerd kan worden;
  • Mogelijk maken dat data ten behoeve van Diversiteit en Inclusie geregistreerd kunnen worden;
  • Mogelijk maken dat data over Diversiteit en Inclusie gerapporteerd kan worden;
  • Invullen rol dashboardbeheerder;
  • Herinrichten PU organisatiestructuur in Profit (AFAS-database);
  • Realisatie koppeling tussen Profit (AFAS-database) en SAP Hana (journaalposten);
  • Realisatie koppeling tussen Profit (AFAS-database) en toekomstig LMS;
  • Verlenen medewerking realisatie Rol Based Acces Management (RBAC);
  • Vervanging W&S AFAS.

Vereisten / knock-outcriteria 1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

  1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel Beheerder binnen AFAS;
  2. Aantoonbare werkervaring met implementaties van het AFAS software;

**Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)**4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten);

  1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel Beheerder binnen AFAS binnen een overheidsinstelling (40 punten);
  2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare rol als functioneel beheerder bij implementaties van Afas Profit en Afas Insite (40 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Initiatiefrijk;
  • Verbinden;
  • Politieke sensitiviteit;
  • Analytisch;
  • Oplossingsgericht.

Beoordeling _Stap 1: Beoordeling Offertes op minimumeisen_De Offertes worden eerst beoordeeld op de minimumeisen die in de Offerteaanvraag zijn vermeld. De controle van de Offerte vindt plaats op daadwerkelijke inhoud en naar waarheid, hierbij kan eventueel ook contact gezocht worden met derden. Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor Stap 2 in de beoordeling. De Offertes die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

_Stap 2: Selectie tien (10) Offertes die aan de opdrachtgever worden voorgelegd_Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking op de in de Offerteaanvraag genoemde “selectiecriteria te beoordelen in Stap 2”. De tien (10) Offertes die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor Stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige Offertes worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

_Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek_De opdrachtgever beoordeelt de tien (10) offertes van in onderlinge vergelijking op de volgende gunningscriteria.

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De drie (3) Offertes die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria gaan door naar Stap 4 (Selectiegesprek). De kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

_Stap 4: Selectiegesprek_In het selectiegesprek wordt door de Opdrachtgever nader geverifieerd in hoeverre de betreffende Offertes voldoen aan de minimumeisen en criteria die genoemd zijn bij Stap 2 en Stap 3. Daarnaast wordt getoetst op de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal Stap 3 van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de Gegadigde die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Alle overige Inschrijvers worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

FunctieschaalDeze functie is ingedeeld in functieschaal 11.

Fee Flextender

Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals1.

CV-eisenMaximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

WerkdagenDe opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (Flexibel in te delen in overleg met opdrachtgever).

Is hybride werken mogelijk: ja

PlanningDe digitale gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 22 december 2022 van 09.30 uur tot 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 21 december 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 7 december 2022, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 9 december 2022 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 14 december 2022, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Betreffende termijnbepaling uitzetten opdracht/Doorlooptijd opdrachtUitvragen worden in principe met een reactietermijn van 10 kalenderdagen uitgezet. Bij specialistische functies, oftewel non-generieke functies, die onder normale marktomstandigheden worden uitgezet, zal er dientengevolge gekozen worden voor een reactietermijn van 10 kalenderdagen. Bij generieke functies of een non-generieke functies die onder afwijkende marktomstandigheden worden uitgezet of waarvan de opdrachtwaarde onder de Europese aanbestedingsdrempel blijft, kan er gekozen worden voor een kortere reactietermijn.

Noordersingel 20-S 3755 EZ Eemnes | +31 3575 1 0777 | KVK 51 43 44 66 | info@flextender.nl