<< Back

Functioneel beheerder

  • Company NVWA
  • Location Utrecht
  • Job Type Freelance
  • Posted 10/25/2022

Senior Functioneel Beheerder

Functiebeschrijving

Als mantelhouder zijn wij voor onze eindklant op zoek naar kandidaten die voldoen aan het volgende profiel.

De Basisvoorzieningen van NVWA omvatten een stelsel van processen en applicatiecomponenten ter ondersteuning van de primaire processen van de NVWA.

 

Het betreft de uitvoering van diverse Functioneel Beheer werkzaamheden voor het applicatielandschap Basisvoorziening van de NVWA. De functioneel beheerder participeert daarnaast in Devops activiteiten waarbij via continuous delivery de software releases naar de beheerfase begeleid worden. De nadruk van de werkzaamheden ligt op de volgende werkzaamheden: Gebruikersondersteuning (backoffice) op de webapplicaties en onderliggende oracle architectuur, en het onderzoeken van incidenten in het complexe applicatielandschap. Begeleiden van de opleveringen vanuit de projecten/DevOps teams via gebruikers acceptatietesten naar productie. Bij de functie horen de contacten met ICT Dienstverlener DICTU.

 

Aan een functioneel beheerder worden vanuit deze opdracht de volgende eisen en wensen (pre) gesteld:

–     Ervaring met webapplicaties

–     Analyseren, samenwerken, flexibel, klantgericht en omgevingsgericht.

–     Ervaring met serviceketens, berichtenverkeer en de monitoring,

–     pre Ervaring met (REST) webservices, JSON, SOAP/XML en WSDL,

–     pré Kennis en ervaring met de (Oracle) database en bij voorkeur Apex

–     pré Ervaring met root cause analysis bij een incident en het betrekken / coördineren van meerdere partijen

–     pré Goede kennis van SQL queries

 

Functie eisen

·       Minimaal HBO werk- en denkniveau

·       Minimaal 5 jaar ervaring als Functioneel beheerder / Applicatiebeheerder

·       Werkervaring binnen een complex ICT project waar volgens de Agile methode wordt gewerkt (2 jaar)

·       Ervaring met webapplicaties en webservices (2 jaar

·       Ervaring met gegevensmanagement

 

Functie Wensen

·       Ervaring met webservices, soap/xml en wsdl

·       Kennis en ervaring met de (Oracle) database en bij voorkeur Apex

·       Ervaring met root cause analysis bij een incident en het betrekken van meerdere partijen

·       Goede kennis van SQL queries

·       Ervaring met Agile werken

·       Ervaring met ITIL processen

 

Competenties

·       Analytisch vaardig

·       Communicatief vaardig

·       Goed kunnen samenwerken

·       Omgevingsgericht

 

Overige informatie:

Locatie: Utrecht (Thuiswerken)

Start: 1 November 2022, 32 uur per week

Einddatum: 30 April 2023, met optie tot verlenging

Recruiter voor deze rol: Kevin Lispet, recruiterKL@itaq.nl, 06-82 93 73 81 

 

Attentie:

Indien we verder gaan in de procedure wordt u gevraagd minimaal twee referenties op te geven, waarbij vergelijkbare opdrachten zijn uitgevoerd. De referentie checks zijn een noodzakelijk onderdeel van dit selectie proces.

 

 

 

Privacy:

Indien je via dit kanaal solliciteert geef je ons akkoord om jouw gegevens tot 36 maanden na de beëindiging van de procedure te bewaren.

 

Reageren:

Past u in het profiel, dan ontvangen wij graag per email recruiterKL@itaq.nl de volgende gegevens:

1. Een recent bijgewerkte CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats);

2. Profielschets in het cv, die specifiek gericht is op het bovenstaande functieprofiel;

3. Het uurtarief (excl. BTW, incl. reiskosten);

4. Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

Om u sneller van dienst te zijn zou ik u willen vragen om op www.itaq.nl een eigen ItaQ Account aan te maken en zo uw CV te uploaden. 

 

Wie zijn wij?

ItaQ Interim Professionals is de meest vooruitstrevende organisatie in detachering van interimmanagers, adviseurs en ICT-professionals. Klanten noemen ons de Trusted Advisor, omdat we hen adviseren op basis van kennis van hun organisatie, werkwijze en processen.

 

ItaQ is de Trusted Advisor voor detachering van Interim Professionals in ICT en Internet voor het topsegment van de markt. De Interim Professionals van ItaQ hebben specialisatie in algemeen management tot op een zeer hoog niveau (CIO, CTO, IT-Directie, etc) tot meer inhoudelijke specialisatie met zeer lange en brede werkervaring (technisch en functionele consultants, project en programma managers, business analisten, etc). Al onze Interim Professionals hebben HBO+-niveau en minimaal 10 jaar werkervaring.

We zijn er trots op dat wij de juiste mensen kunnen bieden aan het topsegment van het bedrijfsleven en overheid. Onze toegevoegde waarde ligt in kennis van zaken en kennis van mensen. Wij denken in oplossingen en realiseren deze door de juiste professionals aan te bieden. Eenvoudig gezegd weten we hoe het moet en wie het kan. Doorgaans kunnen we de juiste kandidaat voorstellen binnen 48 uur.