<< Back

servicedesk

  • Company Gemeente Amersfoort
  • Location Amersfoort
  • Job Type Payroll
  • Posted 08/08/2022

Opdrachtomschrijving

Als medewerker servicedesk ben je het aanspreekpunt voor collega’s bij vragen over de tablet, PC, smartphone, bedrijfsapplicaties en/of ondersteunende software zoals Office. Jouw ervaring zorgt ervoor dat je de stabiele factor bent, terwijl je ervoor zorgt dat problemen, storingen en andere incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen en kijkt altijd eerst of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Je vindt het leuk om bij een verstoring mee te puzzelen om de oplossing snel boven water te krijgen. Kom je er niet uit? Dan betrek je collega’s van het team Realisatie en Beheer (R&B) of van een ander team van IT Dienstverlening en Advies (ITDA). Jij maakt het team beter en het team maakt jou beter. De afdeling ITDA werkt nauw samen met andere interne dienstverlenende afdelingen en kijkt dus verder dan het eigen vakgebied.

LET OP!

In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv’s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte/kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht. 

Urenregistratie/facturatie

De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.

Kandidaatomschrijving

Je hebt minimaal een Mbo-opleiding op niveau 4 in een relevante IT richting. Je hebt passie voor dienstverlening, want daar ligt bij deze functie het zwaartepunt, en bent communicatief vaardig. Enkele jaren werkervaring op een IT-servicedesk is een vereiste en een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel met een scherp oog voor waar het werk ligt maakt van jou een potentiele kandidaat. Een grote klus op je bord? Je stroopt je mouwen op en zet je schouders eronder, doorziet problemen snel en bent goed in staat om de juiste oplossing over te brengen aan anderen. Daarnaast denk je ook mee over veranderingen en verbeteringen van de dienstverlening.

Omdat we in dagroosterdiensten werken, zijn flexibiliteit en een collegiale houding een vereiste. Collega’s kunnen altijd bij je terecht voor advies. Ben je bovendien Microsoft MCSA gecertificeerd en heb je kennis en ervaring met ITSM Clientèle en mobiele platforms (met name Windows Phone, iOS en Android)? Dan heb jij bij ons een streepje voor.

Interviewplanning

Interviews zullen worden afgenomen met Microsoft Teams in de week 22 augustus.

Toelichting op rooster

5×8 / 4×8

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code

72000000-5 – IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Overeenkomst inhuur SD medewerker.docx

Opleidingsniveau

Je hebt minimaal een Mbo-opleiding op niveau 4 in een relevante IT richting

Werkervaring

Minimaal 1 jaar relevante en recente werkervaring. Aantoonbaar op basis van CV.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel:

25 %

Motivatiebrief

Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Beschrijf waarom jij vindt dat je voor deze opdracht in aanmerking zou moeten komen en hoe jouw eerdere werkervaring aansluit op deze opdracht.

Weging:

10 %

Certificering

Je bent in het bezit van een geldig Microsoft MCSA certificaat, of opvolgers van deze certificering

Weging:

15 %

Werkervaring I

Je hebt bij voorkeur relevante ervaring opgedaan bij een gemeente of andere overheidsinstelling

Weging:

15 %

Werkervaring II

Je hebt kennis en ervaring met ITSM Clientèle en mobiele platforms (met name Windows Phone, iOS en Android)?

Weging:

15 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Tijdens het interview gaan we toetsen op werkervaring, kennis en affiniteit met de uit te voeren opdracht.

Weging:

20 %