<< Back

Teamlead Technisch Applicatie Beheer

  • Company Itaq
  • Location Not Submitted
  • Job Type Freelance
  • Posted 07/12/2022

Voor onze eindklant zijn we op zoek naar een:

 

Teamlead Technisch Applicatie Beheer

 

Functieomschrijving:

 

Als mantelhouder zijn wij voor onze eindklant op zoek naar kandidaten die voldoen aan het volgende profiel.

 

Ten behoeve van de aansturing van het team Technisch Applicatie Beheer (TAB) is het programma

PGB2.0 op zoek naar een Teamlead Technisch Applicatie Beheer.

 

Taken en verantwoordelijkheden:

Wat zijn de werkzaamheden van de Teamlead TAB:

·       Dagelijkse coördinatie van de werkzaamheden van TAB;

·       Deelnemen aan de verdere professionalisering van de beheerorganisatie van PGB2.0;

·       Uitvoering geven aan de teamvorming van het TAB team;

·       Je rapporteert aan de manager Beheerorganisatie;

·       Je bent het zichtbare aanspreekpunt voor het TAB;

·       Je stemt af met de Teamleiders van Functioneel Applicatiebeheer, Applicatiebeheer en Technisch Beheer;

·       Onder verantwoordelijkheid van en in samenwerking met de Service coördinator zorg je voor inrichting en uitvoering van de ITIL-processen, incident-, change- en problemmanagement binnen TAB (inclusief vastlegging in Topdesk);

·       Je bent verantwoordelijk voor een goede dienstverlening van TAB op de producten en diensten;

·       Je bewaakt de SLA afspraken die van toepassing zijn op TAB;

·       Je stelt het jaarplan voor het team TAB op.

 

Wat wij vragen

Potentiële kandidaten hebben ruime ervaring op het gebied van de coördinatie van TABwerkzaamheden. Ze zijn goed in staat om teamleden mee te nemen in de verdere

professionalisering van de TAB-werkzaamheden.

De ideale kandidaat heeft ervaring en een afgeronde hbo-opleiding en ruime werkervaring is een

soortgelijke functie in een complexe organisatie, bij voorkeur bij de (semi-)overheid. Deze

kandidaat houdt het maatschappelijke doel goed voor ogen en begrijpt waar het om draait bij het

technisch applicatiebeheer.

 

Functie-eisen (knock-out):

·       Kandidaat beschikt over wo werk- en denkniveau;

·       Kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als Coördinator Technische Applicatiebeheer of vergelijkbare rollen;

·       Kandidaat heeft ruime ervaring met het werken met een service management tool (aantoonbaar in voorstel).

 

Functie Wensen:

·       Mate waarin de kandidaat kennis en ervaring heeft van wet- en regelgeving omtrent privacy en informatiebeveiliging, ISO 27001/27002. (aantoonbaar in voorstel);

·       Mate waarin kandidaat ervaring heeft met Topdesk of een vergelijkbare service management tool (aantoonbaar in voorstel);

·       Mate waarin kandidaat ervaring heeft met het werken in een ITIL georiënteerde beheerorganisatie.

 

Alleen sollicitaties met motivatie op de hierboven genoemde functie eisen (puntsgewijs en verwijzend naar het cv) worden in behandeling genomen. Voor meer achtergrondinformatie kunt u telefonisch contact opnemen met de recruiter.

 

Overige informatie:

Locatie:           Den Haag

Start:              01-09-2022, 36 uur per week

Einddatum:     31-08-2023, met optie tot verlenging

Recruiter:        Nitesh Bhoep, 06-47180874, recruiterNB@itaq.nl

 

Attentie:

Indien we verder gaan in de procedure wordt u gevraagd minimaal twee referenties op te geven, waarbij vergelijkbare opdrachten zijn uitgevoerd. De referentie checks zijn een noodzakelijk onderdeel van dit selectie proces.

 

Privacy:

Indien je via dit kanaal solliciteert geef je ons akkoord om jouw gegevens tot 36 maanden na de beëindiging van de procedure te bewaren.

Reageren:

Past u in bovenstaand profiel, dan ontvangen wij graag per email aan recruiterNB@itaq.nl de volgende gegevens:

1. Een recent bijgewerkte Nederlands CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats en foto);

2. Motivatie specifiek gericht op het bovenstaande functieprofiel;

3. Het uurtarief (exclusief BTW, inclusief reiskosten);

4. Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

 

Om u sneller van dienst te zijn zou ik u willen vragen om op www.itaq.nl een eigen ItaQ Account aan te maken en zo uw CV op te loaden.  

 

Wie zijn wij?

ItaQ Interim Professionals is de meest vooruitstrevende organisatie in detachering van interimmanagers, adviseurs en ICT-professionals. Klanten noemen ons de Trusted Advisor, omdat we hen adviseren op basis van kennis van hun organisatie, werkwijze en processen.

 

ItaQ is actief in het topsegment van de markt. De Interim Professionals van ItaQ hebben specialisaties in algemeen management en/of ICT-management op hoog niveau (Directeur, Afdelingshoofd, DG,  CIO, CTO, etc.) tot meer inhoudelijke specialisatie met zeer lange en brede werkervaring (technisch en functionele consultants, project- en programmamanagers, business analisten, CISO’s, sr. ontwikkelaars, etc.). Al onze Interim Professionals hebben HBO+-niveau en minimaal 10 jaar werkervaring.

 

We zijn er trots op dat wij de juiste mensen kunnen aanbieden aan het bedrijfsleven en de overheid. Onze toegevoegde waarde ligt in kennis van zaken en kennis van mensen. Wij denken in oplossingen en realiseren deze door de juiste professionals aan te bieden. Eenvoudig gezegd weten we hoe het moet en wie het kan. Doorgaans kunnen we de juiste kandidaat voorstellen binnen 48 uur.