<< Back

informatie analist

  • Company koop
  • Location Not Submitted
  • Job Type Freelance
  • Posted 07/11/2022

Voor onze eindklant zijn we op zoek naar een:

 

Informatie Analist Decentraal Regelgeving Platform (DRP)

 

Functieomschrijving:

 

Als mantelhouder zijn wij voor onze eindklant op zoek naar kandidaten die voldoen aan het volgende profiel.

 

Situatieschets en doelstelling

KOOP ontwikkelt en beheert het Decentrale Regelgeving Platform (hierna DRP Platform).

Decentrale overheden gebruiken het DRP Platform om officiële publicaties in de decentrale

publicatiebladen (gemeenteblad, waterschapsblad, provinciaal blad) te plaatsen. Dit online

platform is een maatwerk softwareapplicatie, ontwikkeld in C# .Net en is sinds 1-1-2013 in

gebruik. Op het platform draaien diverse applicaties zoals:

•     Verkeersbesluiten (VB)

•     Oproepingen (OPA)

•     Melding- en Notificatiesysteem Dienstenwet (MND)

•     Gemeenschappelijke Voorziening Officiële Publicaties (GVOP)

•     Decentrale Regelgeving en Officiële Publicaties (DROP).

 

Het DRP-platform wordt als 1 product (door)ontwikkeld. De werkzaamheden worden uitgevoerd

door een dedicated SCRUM team bestaande uit 5 tot 7 personen. Het platform maakt gebruik van

generieke services van KOOP en is onderdeel van een publicatieketen. Vanuit het dedicated SCRUM

team wordt daarom nauw samengewerkt met:

•     de Technische beheerorganisatie / hostingleverancier van KOOP (Solvinity)

•     teams van andere productgroepen binnen KOOP, waaronder de (beheer)teams van de generieke services.

 

Het contract van de huidige informatie analist binnen bovengenoemd Scrum team loopt af en kan

niet meer verlengd worden. Er ontstaat daarmee nieuwe behoefte aan een informatie analist die

requirements verzamelt en deze vertaalt naar epics, features en bouwbare user stories en

specificaties t.b.v. (door-)ontwikkeling van het Decentrale Regelgeving Platform (DRP).

 

Opdrachtomschrijving

De analist is onderdeel van een Scrum. Hier werkt de analist aan de verschillende applicaties die

onder DRP vallen. De analist staat naast de product-owner, en vertaalt vragen en wensen vanuit

de business naar concrete, goed doordachte oplossingen/ontwerpen, waarin aandacht is besteed

aan het rendement (verschillende alternatieven zijn afgewogen).

 

Taken en verantwoordelijkheden:

•     Het uitvoeren van analyses op processen en informatie

•     Het opstellen van ontwerpen en userstories

•     Het bewaken van de samenhang tussen userstories

•     Het afstemmen van oplossingsrichtingen met architecten, product owners en developers.

•     Het deelnemen aan SCRUM-ceremonies

•     Het uitvoeren van impact-analyses ihkv het project-change-proces

 

Functie-eisen (knock-out):

•     Kandidaat beschikt over WO werk- en denkniveau;

•     Kandidaat heeft ten minste 3 jaar werkervaring als business analist, informatie analist of soortgelijke rol.

 

Functie Wensen:

•     Mate waarin de kandidaat werkervaring heeft met het specificeren van user stories in een Agile omgeving met Scrum teams;

•     Mate waarin de kandidaat werkervaring heeft met het analyseren van bedrijfsprocessen en het beschrijven van werkprocessen;

•     Mate waarin de kandidaat ervaring heeft met; XML, Confluence, Azure DevOps (TFS).

 

 

 

Alleen sollicitaties met motivatie op de hierboven genoemde functie eisen (puntsgewijs en verwijzend naar het cv) worden in behandeling genomen. Voor meer achtergrondinformatie kunt u telefonisch contact opnemen met de recruiter.

 

Overige informatie:

Locatie:           Den Haag

Start:              25-07-2022, 36 uur per week

Einddatum:     24-07-2023, met optie tot verlenging

Recruiter:        Nitesh Bhoep, 06-47180874, recruiterNB@itaq.nl

 

Attentie:

Indien we verder gaan in de procedure wordt u gevraagd minimaal twee referenties op te geven, waarbij vergelijkbare opdrachten zijn uitgevoerd. De referentie checks zijn een noodzakelijk onderdeel van dit selectie proces.

 

Privacy:

Indien je via dit kanaal solliciteert geef je ons akkoord om jouw gegevens tot 36 maanden na de beëindiging van de procedure te bewaren.

Reageren:

Past u in bovenstaand profiel, dan ontvangen wij graag per email aan recruiterNB@itaq.nl de volgende gegevens:

1. Een recent bijgewerkte Nederlands CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats en foto);

2. Motivatie specifiek gericht op het bovenstaande functieprofiel;

3. Het uurtarief (exclusief BTW, inclusief reiskosten);

4. Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

 

Om u sneller van dienst te zijn zou ik u willen vragen om op www.itaq.nl een eigen ItaQ Account aan te maken en zo uw CV op te loaden.  

 

Wie zijn wij?

ItaQ Interim Professionals is de meest vooruitstrevende organisatie in detachering van interimmanagers, adviseurs en ICT-professionals. Klanten noemen ons de Trusted Advisor, omdat we hen adviseren op basis van kennis van hun organisatie, werkwijze en processen.

 

ItaQ is actief in het topsegment van de markt. De Interim Professionals van ItaQ hebben specialisaties in algemeen management en/of ICT-management op hoog niveau (Directeur, Afdelingshoofd, DG,  CIO, CTO, etc.) tot meer inhoudelijke specialisatie met zeer lange en brede werkervaring (technisch en functionele consultants, project- en programmamanagers, business analisten, CISO’s, sr. ontwikkelaars, etc.). Al onze Interim Professionals hebben HBO+-niveau en minimaal 10 jaar werkervaring.

 

We zijn er trots op dat wij de juiste mensen kunnen aanbieden aan het bedrijfsleven en de overheid. Onze toegevoegde waarde ligt in kennis van zaken en kennis van mensen. Wij denken in oplossingen en realiseren deze door de juiste professionals aan te bieden. Eenvoudig gezegd weten we hoe het moet en wie het kan. Doorgaans kunnen we de juiste kandidaat voorstellen binnen 48 uur.